Rubber beschermhoesjes voor (leren)rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Rubber beschermhoesjes voor (leren)rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 19:12

Ik zie vaak op concours ruiters lopen met rubberen beschermhoesjes voor hun rijlaarzen. Ik vraag me af waar je die kunt kopen, want bij de Divoza hebben ze niet, en bij de ruitersport zaak waar ik wel eens kom hebben ze geloof ik ook niet. Ik wil deze ook graag, omdat de laarzen door het gras wat lelijk/kaal aan de neuzen worden

beschrijving( beetje onduidelijk)
Ze zijn: zwart
beetje uitrekbaar
ik heb geen idee of je ze in verschillende maten kunt kopen

weet iemand wat ik bedoel, of weet waar je ze kunt kopen en hoe duur ze zijn??


DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 19:24

Ilse schreef:
Volgens mij heb ik ze toch wel in de Divoza catalogus gezien, ik al eens voor je kijken Lachen


ik ben bij Divoza geweest.... ik heb overal gezocht... ( mijn vriendin en ik op Zomertoer) het was in Zoetermeer... en die mensen hadden zo'n dialect dat we die man tijdens het betalen van de andere spullen zowat niet konden verstaan. Toen heb ik het maar niet gevraagd Scheve mond ....

ik heb zelf de divoza catalogus niet, dus als je ff voor me wilt kijken zal ik dat heel aardig vinden

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 16:34

KarinvdM schreef:
Divoza heeft ze volgens mij wel, je moet er denk ik even naar vragen. Bij de Hippo hier in Assen hebben ze ze bij de kassa liggen.

Spoorbeschermers zijn officieel niet toegestaan op wedstrijden tenzij ze aan de sporen vast zitten (en er dus niet vanaf kunnen).


spoorbeschermers????? deze hoesjes zijn alleen ter bescherming van je laarzen als je niet op je paard zit.. dus alleen als je wilt dat je laarzen geen kale neuzen krijgen


DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 16:34

PeruaansePas schreef:
Bedoel je die zwart rubberen 'sokken' voor over je laarzen? Die zag ik in Veendam bij de ruitersportzaak. Voor het adres/telefoonnummer kun je op hun site kijken (die beschermhoesjes staan niet op hun site, maar misschien verzenden ze ook?) http://www.animoruitersport.nl/


ja die bedoel ik Lachen

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 16:37

Misser schreef:
IK heb ze bij van rijs gekocht, in zevenhuizen. Gebruik ze alleen nooit... Doordat er zand onder komt worden je laarzen alsnog lelijk.


dus ze hebben niet zoveel nut..??? ook niet als je in het natte gras moet lopen?

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 17:16

rhijnauwen schreef:
[image]

http://www.horsecommerce.com/

gevonden! deze bedoel je toch? Ik heb ze ook (ergens liggen Bloos ) gebruik ze niet, de laarzen worden er kaal van, ik trek nu pas mijn laarzen aan als ik echt ga rijden en doe ze na het rijden bijna direct weer uit, zo blijven ze ook mooi!


hoezo worden de laarzen er kaal van??
Ik loop ook niet met mijn laarzen door het gras als het niet hoeft.. maar tijdens het parcourverkennen op wedstrijden ben je verplicht om in correct tenue te lopen dus moet ik ze dan wel aan doen... Maar als de laarzen ook van deze rubber gevallen ook kaal worden heeft het geen zin om die aan te doen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Contemplate, DotBot, louise30 en 107 bezoekers