Welke kleur halsterhoofdstel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Welke kleur halsterhoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 18:03

Jawel mensen, na mijn "welke kleur dekje" topic voor de zomervakantie...

(geloof me, ondertussen heb ik al rond de 15 dekjes Bloos! en toen maar 2!!)

Vroeg ik me af wat voor kleur halsterhoofdstel jullie goed zouden vinden staan bij mijn ijslander! Lachen Misschien dat ik er een voor kerst vraag ofzo, maar dan moet het natuurlijk wel meteen leuk en goed zijn.

Ik vind zelf bordeaux rood erg mooi... voorbeeld bordeaux dekje

Maar als ik heel eerlijk ben, staat bordeaux rood TE luxe op Roskur... Scheve mond Hij is eigenlijk een echte stoere bink, zo loopt hij ook vind ik, dus... Tja.

Dan nog wat kleurtjes als dekje:

felrood, met zwarte bies
geel/lichtgeel
donkergroen
lichtblauw
donkerblauw
edit: donkerblauw plus donkerblauwe halster, Roskur in het geheel hiermee

Zelf vind ik geel en rood met zwarte bies ook wel leuk staan, maar ik weet niet of een rood halsterhoofdstel leuk zou zien. Dan zou ik ook rood met zwarte zijkanten oid moeten hebben... Ik heb een nylon zwart hoofdstel dat met beige op neus en frontriem en teugels is, dat staat op zich erg geslaagd met het gele winnie the pooh dekje... Maar of het de kleur voor Roskur is... Hm. Hopelijk kunnen jullie me helpen!!

Mijn dekjes. Cool
Afbeelding


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 21:20

Haha da's nou juist het probleem meloveshein... Ik vind zoveel dekjes mooi die ik heb! Knipoog Sinds ik nu dat zwarte met beige nylon hoofdstel gebruik, ligt die gele er wat vaker op... Maar ik weet niet, of een helemaal geel hoofdstel zou staan. Ik heb ook nog aan eigen combinaties gedacht. Mijn probleem is dat ik niet zelf een kopstuk over een halster kan kwakken, aangezien Roskur's halsters op de neus veels te laag zitten. Maar ik kan ze niet kleiner maken, aangezien ze of op hun kleinst zitten, of dan krijg ik hem moeilijker om. (hij heeft een raar hoofd Knipoog) Anders zou ik nog aan geel kunnen denken ivm de goede combi; het gaat goed met groen, donkerblauw, EN rood. Knipoog Bijv rood en geel zou ook nog wel iets hebben, maarja.

Het is wel een hele aanschaf zo'n halsterhoofdstel. Vandaar dat ik wel echt "de" kleur voor Roskur wil hebben als het dan zover komt. Lachen Donkerblauw heeft ook wel wat vind ik zelf, het halster heb ik al, ook al een dekje en die twee geruitte dekjes hebben ook blauw erin. Lichtblauw, groen en geel gaan iig ook prima met zo'n hoofdstel. Ik weet het nog niet zeker, maar misschien is een tint blauw iets. Het is wel enigszins neutraal, maar ik wil ook niks TE flashy natuurlijk, anders valt Roskur zelf helemaal niet meer op. Tong uitsteken Hm.. Lastige keuzes ook altijd Haha!.


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 22:39

http://www.singlefooter.nl/libbys/zwartrood.jpg

Hmm, zoiets zie ik ook nog wel zitten... het liefst zou ik de combinatie andersom zien, aangezien ik op internet zojuist een gaaf halster in de omgekeerde combinatie heb gezien, maar ik denk dat ook dit op zich wel leuk zou staan... Rood (vooral op zwart) blijft toch mijn favoriete kleur ben ik bang, bordeaux is te truttig maar deze spreekt me wel aan... Alhoewel helemaal donkerblauw toch ook in de buurt komt, hm.. Lachen

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 17:30

Haha, jullie maken het me wel erg moeilijk Haha!. Ik kan tweedehands waarschijnlijk een donkergroen halsterhoofdstel kopen, maar ik vind zelf die rood-zwarte ook wel errug mooi als ik heel eerlijk ben. Knipoog (die waar ik een link naar plaatje had neergezet eerder)

Oranje is niet echt mijn stijl, hihi... En als ik er een neem wil ik eigenlijk wel iets niet-zwart, we zijn met leren hoofdstel al in het zwart dus dan mogen we op buitenrit toch wel gek doen? Haha!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 20:46

Tja ik denk dat dat ook grotendeels van mijn eigen kleurenkeuze afhangt. Donkerblauw en rood zijn mijn lievelingskleuren, met name rood, dat is altijd al m'n lievelingskleur geweest eigenlijk. Knipoog Dus vandaar dat die zwart rood me leuk lijkt staan. Helemaal fel rood lijkt me niks, da's echt te fel en kleurt niet mooi bij Roskur, maar ik denk dat dat halsterhoofdstel wel zou staan. Moeilijk, moeilijk. Nou ja, ik ga waarschijnlijk dus in ieder geval een donkergroene kopen (was echt een prikkie namelijk) en dan zie ik wel of ik voor kerst ofzo nog een rood-zwarte koop. Ik heb ook een zwart-rood (de strepen andersom zegmaar, dus zwart aan de buitenkant rood binnenkant) halster op bokt dat ik ws ga kopen, dan kan ik iig de kleurencombinatie een beetje toetsen... En dan zie ik tegen die tijd wel weer, gelukkig is kerst nog even weg. Haha!

Alvast bedankt iedereen, voor jullie hulp! Lachen

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 22:01

graciaxxx schreef:
ik vind lichtblauwe wel mooi.... valt ook goed op....

maar ja oranje is ook wel erg mooi natuurlijk.....


Haha ik ben niet zo van de knalkleurtjes... Bloos Als ik lichtblauw, geel of oranje neem vind ik het zo enorm opvallen bij zijn toch redelijk neutrale kleurtjes, dan zie je de Roskur niet meer door de felle kleurtjes heen als het ware, hihi. Rood - zwart zal denk ik nog net gaan.

Action winkels...? Je bedoelt op kerstartikelen? Tong uitsteken Ik heb nog genoeg tijd om een kleur te kiezen voor kerst bedoelde ik, haha. Alhoewel ik denk dat als ik het nu zou bestellen, ik het wel alvast mag gebruiken. Maar ECHT voor kerst is natuurlijk wel het leukst, voor het idee. Tong uitsteken Dan moet ik het wel ruim van te voren bestellen, anders heb ik het alsnog na kerst, dat is nog erger, hihi.

Ik ben nog steeds besluiteloos. Haha! Jammer dat ik niet iemand in de buurt ken met eentje, waar ik eventjes een roodzwart halsterhoofdstel kan passen. Tong uitsteken

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 11:35

Afbeelding
Met mijn geweldige photoshop kunsten... Knipoog Heb ik even het halster van die foto op een foto van Roskur geplakt, en er zelf teugels bij gefrutself... Misschien geeft het een beeld? Jammer dat er geen foto's zijn van de lichtblauw-zwarte...

Weet iemand trouwens nog meer websites, naast hoofdstellen.nl, met kleurenvariaties enzovoorts? Kan ik ook daar even rondkijken namelijk...

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 16:20

Thanks! OK dan!

Wow, die webbing halsterhoofdstellen verschillen wel flink in prijs met 'de rest', 40 euro...? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind die tweekleurtjes van hoofdstellen.nl wel mooi, maar ik weet ook verder niks af van materiaal en kwaliteit, heeft iemand goede of slechte ervaringen te delen over bepaalde websites?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astridhorse en 30 bezoekers