gezocht: paspoort van Oulli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hertog
Berichten: 94
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: Hillegom

gezocht: paspoort van Oulli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 21:27

Wie oh wie kan helpen? Ik ben voor een vriendin via bokt op zoek naar het paspoort van haar nieuwe paard. In het paspoort staat de naam Oulli vermeld. Oulli is een blonde vos van 1.74. Hij is 8 (20 mei '96) en is uitgebracht onder de naam 'One and Only". Zijn vader is "Wagenaar". Oulli is gekocht bij Joop de Jong (Any Dale) en gefokt door de firma Jesper. Oulli heeft op zijn knie voor, een witte vlek. In zijn linkeroog zit ook een wit vlekje. Verder is het een held op sokken, alles is eng, zelfs de regen.

Aangezien zij van plan is te gaan starten, is zij op zoek naar het paspoort. Federatie centrum Ermelo kan helaas niet helpen ( dat is al geprobeerd).

Wie wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:30

Welke organisatie heeft het paspoort afgegeven?
Misschien kunnen zij je aan een duplicaat helpen.
Weet je het transpondernummer ook, misschien kun je daar nog wat mee

bartsegeste

Berichten: 46
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:33

Beetje offtopic maarja, ik heb 2 paspoorten bij mijn paard, maar dat begrijp ik zelf niet dus want eentje kreeg ik bij het chippen?!!? Kan iemand mij zeggen hoe dit komt?

hertog
Berichten: 94
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 17:16

we weten natuurlijk niet waar het paspoort is afegeven, want het paspoor is kwijt. Ik dat niet altijd de knhs? als dat zo is, daar heeft ze al naar toe gebeld, en die willen niets vertellen ivm de privacy van de vorige eigenaar. ik denk dat het transpondernr wel bekend is,. Dit staat toch ook op de stamboek papieren?

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:25

Volgens mij is dit een dubbel onderwerp

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:23

Neem aan dat je paard gechipt is? Laat de VA dit eens nakijken, die kunnen vast ookwel uitzoeken WIE dat paspoort heeft afgegeven en misschien achterhalen op wiens naam die staat.
Jij kan dan bij de federatie die het paspoort heeft afgegeven doorgeven dat jij een duplicaat paspoort wilt ontvangen en dat jij nu de huidige eigenaar bent (moet dus wel het chipnummer hebben).