BM stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

stalmeid
Berichten: 2
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:55

stef schreef:
vage site. Een valk is ineens een palomino

Mag ik vragen wat een "moderator" is?
Is dit iemand die bedrijven af moet vallen op Bokt?


stalmeid
Berichten: 2
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 21:57

Buitenzorg"]
[quote="merelberfe"][quote="Buitenzorg schreef:
Stel je niet te veel voor van die inruilgarantie hoor!
Ik heb daar ooit een Ulft merrie gekocht MET papieren. Na de keuring bleken de papieren niet te kloppen, was het een wever en een levensgevaarlijk paard. Tuurlijk mocht ik omruilen, ten eerste wel met BIJbetaling en ten tweede moest ik direct uitzoeken uit het huidge aanbod. Er stond toen geen een paard wat ik leuk vond. Helaas, twee weken later terugkomen en dan nog eens kijken kon niet. Geld terug mocht ook niet. Gevolg, ik zat met een paard in mijn maag waar ik niks mee kon!


Volgens mij kun je ze dan via de wet toch verplicht stellen om het paard terug te nemen en ook je geld terug te geven toch? Hun hebben jouw onder valse pretenties dat paard verkocht - papieren waren niet van haar etc. of kon dat niet meer?
[/quote]

Ja je hebt officieel 6 weken voor verborgen gebreken. Maar als zij zeggen dat die pony bij hun op stal niet weefde en het in die 2 weken bij mij heeft aangeleerd en dat terwijl er geen enkele wever op stal stond.... Verward Maar goed, weefgedrag KAN overgenomen worden, dus dat argument is al zwak. Mijn VA schatte haar min. 3 jaar ouder dan op het papier. BM Stables hebben een bewijs van hun VA dat ze wel die leeftijd van de papieren had. (Hoeveel zou die VA gevangen hebben????)

Achteraf ben ik ook eens gaan denken, een Ulft MERRIE met een goed papier voor 3000 piek? Gaat je niet lukken, oke, der zat wel Ulft in, dat was aan alles te zien, maar dan nog, 3000 piek? Zal er vast wel wat mis zijn....en dat was er dus!

Uiteindelijk heb ik deze merrie ingeruild voor een zwarte merrie zonder papier (jahoor, er moest geld bij!), die zowel de stalhouder heeft aangevallen als mij diverse keren. bv Met hoevenkrabben, drukte ze je eerst plat tegen de muur en begon vervolgens te bijten en te slaan. Deze merrie heb ik aan Han Post in Overschie (Rotterdam) verkocht en bij hem een ander paard teruggekocht.

Alle lof voor deze handelaar trouwens, want dat paard mocht ik 2 weken op proef en na de keuring pas beslissen!
[/quote]



Esther "Buitenzorg" van de Bocht,
Dat je knettergek bent dat wisten we al (gezien de vele reacties van je oude stalgenoten)
maar dat je de boel gaat beliegen,en een bedrijf de grond instampt met REGELRECHTE LEUGENS en verzinsels,daarmee ben je nog niet klaar!
Dit geld overigens voor alle "paardenkenners" op deze pagina,die zomaar wat zeggen om lekker mee te roddelen.
Esther ik weet je vroeg of laat te vinden in Zeeland (ik weet waar je woont)
als je doorgaat met deze nonsens (waaar je al een tijd mee bezig bent)alleen omdatr BM STABLES jouw pony niet wilde kopen!!!!
Groet Martin uit Rotterdam

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, SemrushBot en 33 bezoekers