maten uitrijdeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

maten uitrijdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 14:45

Hey

Ik heb toch besloten zelf een uitrijdeken te maken en niet de Pagony tiger te kopen. Mijn moeder heeft al een fleecedeken met hals gemaakt (totaal 11,- eraan kwijt geweest, dat is echt geen geld) en stelde zelf voor om een uitrijdeken te maken. Nou mam, deal *LOL* , het schilt een hoop geld .

Maar...de fleecedeken heb ik precies op maat gemaakt bij Lady (ze heeft wel veel bewegingsruimte, maar ik kan hem dus niet echt op een ander paard leggen Scheve mond , foutje).

Heeft iemand een uitrijdeken maat full (want die maat heb ik nodig) en zou die gene de maten willen opmeten en die aan mij geven?
Ik zou graag de maten willen weten van:

* achter het zadel tot de staart.
* van voor het zadel tot staart.
* onderlengte

Onwijs bedankt alsvast OK dan!!!!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:04

je kunt natuurlijk ook heel simpel je eigen paard opzadelen en meten hoe lang het is tot de staart en tot de buik... Dan weet je zeker dat hij past. Heeft mijn moeder afgelopen winter ook voor mij gedaan.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 17:11

kijk....dat heb ik dus ook gedaan met mijn fleecedeken (heerlijk trouwens), maar stel dat ik nou mijn eigen paardje krijg en ik wil hem gebruiken past hij misschien niet en het leek me handig dat ik er dan eentje had liggen, vandaar. Maar ik kan er natuurlijk dan ook eentje maken!!!

Ik doe het gewoon idd op de maten van Lady lijkt me wel zo handig.
Maar stel dat iemand hem nou wil opmeten mag dat altijd

Citaat:
PriscaZ:Heeft mijn moeder afgelopen winter ook voor mij gedaan.
Heb je er een foto van?