hoofdstel indoen bij paard die 15 maanden oud is??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

hoofdstel indoen bij paard die 15 maanden oud is??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 11:38

kan dat bij een paard van 15 maanden een hoofdstel indoen?? of is dit te vroeg??


Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 11:44

ok bedankt. maar alleen om het paard eraan te laten wennen? ze is al zo makk, wat kan ik verder met haar doen?

Gediplomeerd ORUN-Instructrice


Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 11:54

poetsen en wandelen is absoluut geen probleem, doe ik wel regelmatig, ze is hartstikke braaf. dus vandaar dat ik wat ''nieuws'' wil gaan proberen.

Gediplomeerd ORUN-Instructrice

Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 11:54

trouwens het is wel een flinke fjordenmerrie al van 1.25 ongeveer.

Gediplomeerd ORUN-Instructrice

Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 20:02

ik laat mijn paard zeker ook veulen zijn, want ze staat dag en nacht buiten in een groot weiland met in-uitloop stal met andere maatjes. Ik wil het veulen uit haar ook helemaal niet weg halen. ze moet lekker kunnen spelen. als ik met haar bezig ga is het ook niet lang. of ik ga haar alleen even gedag zeggen en poetsen, dan staat ze los in het weiland, dus ze kan weglopen wanneer ze wilt. voetjes geven doet ze ook zonder pardon. en meelopen gaat super. op de weg is ze hartstikke lief, en ik wandel misschien 1 a 2 keer 20 min. ze is van zichzelf hartstikke mak/lief en dat wil ik zeker zo houden. ik weet nu, dankzij de reacties, dat ik haar geen bitje in doe, is ze gewoon nog niet echt ''klaar'' voor. die mensen bedankt voor hun reacties. ow jah, op een andere reactie, longeren doe ik alsoluut NIET. DAAR VERPEST JE JE PAARD ECHT MEE!!!!!! ga ik pas doen als ze 2,5 ofzo is.

Gediplomeerd ORUN-Instructrice

Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 16:38

ik wil helemaal GEEN bitje in gaan doen omdat ze te sterk is, en ik blijf er niet vanaf. ik vroeg me alleen af wat jullie ervan vonden. niet dat ik het zou doen ofzo.

Gediplomeerd ORUN-Instructrice

Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 10:25

Haha nou het antwoord is dus duidelijk.. (bijna)niemand is voor, dus zou je nog wel van gedachten veranderen, dan staan ze niet achter je!


ALS ik het zou doen dan heb ik schijt aan die andere, het is toch mijn paard, en ik doe ermee wat ik wil.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 bezoekers

cron