stevige rijbroeken, niet te duur, waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

stevige rijbroeken, niet te duur, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 16:12

Wie weet waar ik een sterke rijbroek kan kopen in een ruime maat? Ik deed altijd een eeuwigheid met mijn vorige rijbroeken en eigenlijk zijn die ook niet kapot, alleen pas ik er niet meer in Schijnheilig . De rijbroek die ik de laatste keer kocht in een ruimere maat is nu alweer kapot, dus die was niet sterk genoeg.
Ik zoek een niet zo duur model met (nep)leren kniestukken.
Graag tips.



eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 16:45

Dat zijn mooie rijbroeken, maar volgens mij gaan de maten maar tot 46. Zijn er dan alleen maar slanke dames in duistland die paardrijden? Mijn fijnste broek was tot nu toe een eurostar, maar die hebben ze niet meer (in ieder geval niet voor een normale prijs).

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 12:19

Nog meer ideeën?

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 21:15

dienetje schreef:
ik heb me nieuwe rijbroek gekocht bij de hyporama was 50 E kwijt met leren zitstuk en van katoen wel stevig is volgens mij wel merkloos

Deze heb ik de laatste keer ook gekocht en daar heb ik maar twee jaar mee gedaan, terwijl ik ca 1x per week reed.
Ter vergelijking, de eurostar die ik 9 jaar geleden voor mijn verjaardag kreeg heb ik nog steeds (alleen pas ik er de laatste twee jaar echt niet meer in).
Pikeur e.d. zullen best goed zijn van kwaliteit, maar die zijn zo belachelijk duur dat ik er niet eens mee op een paard wil gaan zitten. Voor dat geld koop ik 4 normale (niet-paardrij) broeken. Ik zoek een stevige broek voor zeg maar tussen de 50 en de 100 euro.
De meningen over de Mondoni zijn nogal verdeeld merk ik.... Knipoog

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 15:33

En hoe zijn de ervaringen met het eigen merk van Horse-Lover? De Global rijbroeken? Dat was het merk van mijn laatste rijbroek. Zijn die net zo goed als de Mondoni broeken?

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-04 15:35

Alane schreef:
USG/Equipar hebben ook rijbroeken met clarino zitvlak in de maten t/m 48 (damesmaat) in de prijsklasse rond 75 euro

Waar koop je deze broeken?

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 11:21

Nog meer mensen?
Ik ga deze week denk ik een nieuwe rijbroek kopen.

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 14:47

Het is gebeurt! Ik heb een nieuwe rijbroek gekocht en het is een Eurostar Sprint geworden. Gelukkig kon ik hem toch een maatje kleiner hebben dan ik dacht. Daardoor had ik veel meer keus en is het precies de broek geworden die ik wilde. Zelfde model als mijn oude Eurostar met kniestukken en extra lang en mooi zwart, dat kleurt overal bij OK dan! .
Helaas is hij nog wel een beetje te warm voor het huidige zomerweer. Maar als het wat kouder wordt, trek ik hem meteen aan.
Bedankt voor alle tips. Als ik nog eens bij Divoza kom zal ik de Mondoni's ook uitproberen, want daar ben ik wel nieuwsschierig naar geworden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, judithM en 111 bezoekers