Ervaringen met Studentenrijverenigingen? (Utrecht)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 01:39

Niet alleen de vice voorzitter van de SNS zit op bokt hoor, ik ook (de voorzitter dus) Haha!

Kijk even op www.paardensport.nl/sns zou ik zeggen, daar staat al heel veel informatie.

Op dit moment kent Utrecht officieel vijf verenigingen:

* Hippeia (open voor iedereen)
* De Solleysel (alleen open voor diergeneeskunde studenten)
* Bellerophon (alleen open voor de mannen van het USC)
* Kimmarone (alleen open voor de vrouwen van de UVSV)
* Pegasus (naar wat ik ervan gehoord heb, wordt dat weer nieuw leven in geblazen, dochtervereniging van Unitas, GEEN lid van de SNS, dus geen wedstrijden met andere steden en zo).

Ik heb zelf een paar jaar bij Hippeia gereden. De open avond van 15 september gaat helaas niet door (door omstandigheden). PB me anders even, dan kan ik je vast nog wel veel meer informatie geven!


zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 01:47

merlijntje schreef:
Echter, je moet niet denken dat je snel echt in het buitenland komt om te rijden. Het was toen (weet niet hoe het nu is) wel een kliekje die elkaar de leukste wedstrijden toeschoof.


Ik denk dat dat tegenwoordig wel heel erg meevalt. Iedereen die buitenlandruiter is kan zich opgeven (iedereen krijgt dus ook echt wel alle uitnodigingen)en de mensen worden zo eerlijk mogelijk over alle wedstrijden verdeeld. Het kan dus niet zo zijn dat alleen een bepaald "kliekje" alles rijdt, of sommige mensen altijd de relatief goedkope wedstrijden in Nederland, Belgie of Duitsland krijgen en de rest verder moet en dus ook meer (reis)kosten heeft. Sterker nog...nieuwe mensen gaan tegenwoordig best vaak voor de "vaste club"!


zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 01:49

@ VValar: Hm, ik zie net in mijn mailbox dat je je al aangemeld hebt als nieuw lid Haha! Welkom zou ik zeggen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cappi, Paardengek81, Patriesje, XXleonieXX en 158 bezoekers