ramshoofd bij kwpner??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wishper

Berichten: 1452
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Breda

ramshoofd bij kwpner??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 23:37

mogen kwpners een ramshoofd hebben????srry maar ik weet daar niet zoveel van Bloos .nou hebben wij interesse in een kwpner *LOL* maar ik zou echt niet weten ofdat die een ramshoofd mogen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:40

Nou, als hij een KWPN er is met een ramshoofd, dan mag het! Anders had hij geen papier gekregen! Zonder gekheid, ik ken wel meer KWPN-ers die dat hebben.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:43

komt helaas vaak voor
rex magna's zijn er weleens mee gezegend
en ik heb ook een sultan gezien met een onwijs lelijk hoofd
een kleine ramsneus is nog wel te verdoezelen met een brede dikke neusriem
maar een groot ramshoofd, sja als ie goed kan lopen of springen, of hij rijd recreatie , dan is dat gewoon jammer voor het oog, maar paard is er niet minder om!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:45

ik ken er zoveel met ramshoofd..Scheve mond

en vind het bij andalusiërs zelfs staan.. maar dat is nou eenmaal zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:47

Oh verhip, zie mijn profiel. Liberty heeft ook iets een ramsneus, maar op zich vind ik het niet storend. Dat andere paard in mijn profiel (Tana) heeft echt een veel mooier hoofd om te zien, vind ik.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:00

Hihihi, mijn ruin heeft écht een hele lelijke kop, maar die is zó lelijk dat het hem mooi maakt. Toen ik hem kocht zag mijn moeder hem eerder en die kwam vertellen dat hij een ramshoofd had. Het eerste wat ik zei: die moet ik niet, hihihih.
Verder had hij op dat moment ook nog eens flinke schimmel op zijn neus, wat hem er niet veel mooier op maakte.
Toch heb ik hem gekocht en om meerdere redenen waarvan er 1 was: het gaat om wat er IN het hoofd zit: het KARAKTER dus. Daar moet je mee rijden, niet met het uiterlijk, dat is alleen maar leuk als 'ie in z'n box staat en op dat moment heb je er niets aan!

Kijk als je dat paard dus wilt kopen even iets verder dan z'n neus dik is!
Succes ermee!!!

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:28

Mijn paard heeft een hele lichte ramsneus, maar dat zie je alleen als je heel goed kijkt.. verder een klein koppie, vind het juist net een chiue finisching touch geven Knipoog

Wishper

Berichten: 1452
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 21:19

bedankt voor de reacties.ik weet echt niets van kwpners af en de handelaar deed een beetje vaag(over t ras)enne tis wel een knapperd hoor die ramsneus misstaat em niet!!!!en we kopen hem:)

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 21:32

ferro, ken je vast wel heeft ook een ramshoofd...
...tuurlijk mag dat!als je een kwpn veulen aan het fokken bent weet je al dat t een kwpner is voordat ie uit de buik is....en dan maakt niet uit meer hoe die er uitziet!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 23:34

ja hoor zijn heel veel kwpners met een ramshoofd, de een alleen wat erger dan de ander.