ik zoek;

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

ik zoek;

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 21:39

iemand om mijn twee paarden van nederland naar midden frankrijk te brengen. wie weet iemand om dat te doen? alle tips zijn welkom. weet je misschien een commercieel rijder of zou je het zelf kunnen? ik ben vorige week naar frankrijk verhuist en het blijkt nogal een probleem om die paarden naar hier te krijgen. ik woon nu in barrais-bussoles, dat ligt vlakbij vichy. de paarden staan nu in dreumel, dat is onderaan in gelderland, het land van maas en waal. ik hoop echt dat iemand iets of iemand weet. ik ben er bijkans misselijk van.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 08:39

voor degene die het doet zit er buiten de financiele vergoeding een paar dagen gratis verblijf op chateau de bussolles aanvast. heerlijke relaxte omgeving en een prachtig kasteel!

nickysuppie

Berichten: 329
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Vorstenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:44

Een vriendin van mij is van uit Denemarken met haar paard hier heen gekomen met de paarden taxi, en de prijs viel ook wel mee..

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 11:46

het verblijf bij ons op het chateau is in een kamer met eigen bad, douche en toilet, ontbijt en indien gewenst avondmaaltijd. uiteraard worden de brandstofkosten vergoed! *schopje* Schijnheilig please help, ik mis mijn schatjes meer dan ik uit kan leggen.... Huilen