Wedstrijden rijden dit seizoen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Wedstrijden rijden dit seizoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 23:41

Wie gaat er dit (groene) seizoen ook voor het eerst starten?
Zijn jullie al aan het oefenen met proeven rijden en springen enzo?
Hoe gaat dat?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 09:47

Voor het eerst L1 buiten, mag dat ook?! Knipoog

Ik ben net weer aan de slag, dus het is eerst weer ff wennen. hij is nog wel gewoon in conditie (longeren) maar een maand niet gereden ivm zadel dat niet paste en ik een nieuwe moest.


Ik heb nu nog een maand. Ik rijdt gemiddeld 5 of 6 keer dressuur in de week, als de wedstrijden er weer aan zitten te komen (anders 4 of 5 keer Knipoog ) . Dan rijdt ik meestal iets langer dan een uur, afhankelijk van hoe het gaat.
Eerst gewoon losrijden, dan oppakken en als alles goed gaat allerlei oefeningen rijden.

ik heb echt zin om weer te gaan starten, buiten is toch anders dan binnen! Haha!

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Re: Wedstrijden rijden dit seizoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 12:34

Ikke ik heb mijn eerste wedstrijd 6 april. misschien rij ik er daarna nog 2 en dan moet ik al weer stoppen want Stacy krijgt dan bijna haar veulen.
Ongeveer augustus wil ik dan weer meedoen aan wedstrijden

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 13:00

Mijn allereerste wedstrijd is op 28 april, daarna heb er nog 3 waaronder 2 onderlinge wedstrijden en eentje concour Hippique.

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 13:01

hoi, ik ga mij volgende week aanmelden bij de vereniging en dan ga ik met Maƫl Lovers voor het eerst starten deze zomer.
zijn eerste keer en mijn eerste keer. we hebben wel eens onderlinge wedstrijdjes gehad, maar niks officieels.
mijn vriendin vroeg of ik 27 april al wilde starten met hem....maar ik denk dat het mei wordt.
SPANNEND!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-02 13:05

grassie schreef:
Voor het eerst L1 buiten, mag dat ook?! Knipoog


hihi tuurlijk Haha!

Ik ga zelf L2 starten Dit komt omdat ik met m'n vorige paard daar ook al winstpunten in had en Mercurius zelf heeft al M gelopen.

Succes! Pling

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 17:45

Ik ga ook dit buitenseizoen voor het eerst L1 starten.
Ik vond het binnen ook wel lekker gaan, ben benieuwd hoe ie buiten reageert op alles.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 18:35

Ik ga ook voor het eerst starten met mijn Pony. Tis voor ons allebei nieuw. Ik hoop dat ik mijn eerste wedstrijd in april heb, anders word het mei. vindt het ook super spannend. Ik ben nu ook al aan het oevenen hoor met de dingen die in de B voorkomen. Gewoon goed voorbereiden.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 22:31

ik ga voor t eerst starten met Max. Heb met Loekie al wel onderling gereden, ging alrijd wel goed, maar Loek is ervaren en Max is nog n groentje Haha! .
Best eng dus...