Wie weet er een leuk ruiterkamp???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Wie weet er een leuk ruiterkamp???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 13:38

Heej...wie weet er leuke ruiterkampen waar je een eigen paardje mee naar toe mag nemen en ook het liefst veel rijdt en ook veel buitenritten maakt?

Groetjes,
Marleen

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:50

Mischien moet je eens kijken op www.reelaer.nl
Daar ben ik dit jaar heen geweest met jongerentrektocht.
Je gaat dan dus zeg maar 3 dagen op trektocht en de rest van de week ben je daar op stal. Is heel leuk je rijd dus veel buiten en je mag je eigen paardje meenemen.

klomp

Berichten: 4998
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:53

Ik vond "den treek" altijd erg leuk. we reden veel buitenritten en ook s'nachts. veel bossen, zandvlaktes, mooie omgeving en alles keurig verzorgd. (niet z'on rommel manege). Ik ben daar meerdere malen geweest en denk er nog met veel plezier aan terug.

succes!!!

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:12

Heeey ik ben zelf bij Jandolfing geweest..
Ik raad e zeker aan om een eigen pony mee te nemen want er waren niet zo veel leuke pony's..
Ik had er toevallig wel 1 Tong uitsteken
het is best duur ik weet niet hoeveel met eigen pony maar wel rond de 220,- voor 6 dagen..
kijk eens op www.jandolfing.nl
je rijd er gemiddeld 5 a 6 uur paard per dag..hij is een bekende springruiter en daar krijg je springles van je gaat ook voltige doen enzo t is daar egt leuk je zit daar aan een heeel groot boss kijk maar eens is de moeite waard

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:38

Ik stem ook voor 't Reelaer.
Ik heb er begeleid dit jaar voor het eerst, en ik vind dat ze op een geweldige manier met hun paarden om gaan. Ook de eigen pony's worden lekker in de watten gelegd met een eigen box + eigen wei.

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:41

Het Lamoen! Echt heel cool, leuke week, je mag je eigen paard mee nemen en je maakt elke dag een buitenrit, en soms rijd je 's avonds ook nog een keer! www.hetlamoen.nl Lachen

Annemiekbram

Berichten: 3529
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: Twente!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:58

hej
Harry's Horse zomerinstructieweken zijn heel mooi! *LOL*
je krijgt dan 2 x per dag les en je maakt een buitenrit OK dan!
het staat wel elk jaar in de paard & sport
het is heel gaaf! en je hebt best wel veel vrije tijd om van alles te doen!
Het is op het KNHS centrum in Ermelo, daar zijn iets van 4 dresuurringen, crossbaan {incl. waterbak}, springring en een grote wei waar altijd de Hippiade is Pling ook zijn er 2 binnenbakken en heel veel stallen je moet je eigen pony meenemen. Er zijn ook nog 2 paddock's waar je je pony altijd in kan zetten....de buitenrit is mooi in het bos en op de heide met een picknick Lachen foto's kan ik mailen en er staan er ook een paar op www.knhs.nl onder de knop clinic & cursus

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:04

Gebruik de zoekfunctie eens er zijn hier honderden topics over.

Ik ben twee keer op ruiterkamp geweest, twee ker bij manege van Loon. Iedereen heeft er een andere mening over, ik kan alleen maar zeggen dat ik het er altijd geweldig vind en het super gezellig is OK dan!

internetsite: www.hotelmanegevanloon.nl

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:31

ervemeenderink boer in markelo! super gezellig plaatsje, groepen van niet gevorderd tot ver gevorderd, ligt tegen de rand van het bos aan. Leuk voor jong en oud 2 keer per dag rijden, smorgen en smiddags (les en buitenrit) waarschijnlijk neem ik mijn paardje volgend jaar ook weer mee daar heen Haha! heb het daar echt super naar mijn zin gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:40

Hoi daar!!!

Ik weet niet of je in Nederland wil blijven maar in de Belgische Ardennen 300 km van Amsterdam weet ik ook een hele leuke manege waar je je eigen paard mee kan nemen. Veel buitenritten en op woensdag als het weer meezit een dagtocht. Het is er heel gezellig, 2 x per dag rijden en verschillende groepen van beginners tot ver gevorderd. Als je het leuk vind en meer info wil kan je mij mailen, ik werk namelijk op de manege en zit vaak bij de begeleiding ervan... Horselover2602@hotmail.com

Groetjes [***]

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:07

hooooi ik was dit jaar op het fjorden paard het rijde was super leuk je ree 2 uur op een dag alleen over je begeleiding waren we het niet egt blij maar dat is net wat je zelf vind. in de ardene lijk mij ook heel leuk ik heb er een keer op vakantie gereden was egt super daar wil ik volgend jaar ook graag heen alleen dan een trektocht. maar fjordenpaard is ook wel wat. www.hetfjordenpaard.tk was de site volgens mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:16

In de Ardennen kan je echt supertrektochten doen!!! Ik ga ook volgend jaar. Vrienden hebben bij ons in de buurt een manege met 20 fjorden egt superpaardjes! Veel plezier alvast (nog een jaar wachten maarja) hahahaha

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:19

www.hazelhorst.nl is ook echt leuk, hebben ze ook leuke pony's en paarden.
ben ook wel eens bij jan dolfing geweest, was ook erg leuk. Daar hebben ze ook veel paarden en pony's. Allemaal soorten dus voor iedereen wel wat.

Jannekeee

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:07

Laarbrug en t Relaer!
Alleen kan t relaer voor je eigen pony wel erg zwaar zijn, aangezien je echt erg lange ritten maakt en dat gaat niet langzaam! Als je piny dat gewend is, is er niets aan de hand natuurlijk, maar anders zou ik m niet meenemen, of een ander kamp zoeken

MopY
Berichten: 117
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:35

Les Chevaux Lachen

Ik ben er dit jaar geweest was egt super leuk! Elke dag buiterit en les,super leiding en allemaal hele leuke betrouwbare paarden. En je kan ook je eigen paard meenemen Lachen www.leschevaux.nl

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:52

Klein Oever!

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 18:57

Bedankt allemaal voor jullie reacties!!!