Bijrijder bij Z2-paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Bijrijder bij Z2-paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 10:02

Omdat ik bang ben dat ik het de komende tijd toch wel druk ga krijgen met alles rondom het nieuwe huis, verbouwingen e.d. ben ik aan het overwegen om voor een bijrijder uit te kijken.
Het liefst zou ik het natuurlijk door mijn instructeur laten doen, maar ik wil nu natuurlijk zoveel mogelijk geld besparen dus dat is even geen optie.

Maar is een bijrijder te combineren als je zelf je wedstrijden op Z2-niveau wilt blijven rijden?
Ik snap best dat bijrijders op dat niveau niet voor het oprapen liggen dus ik zal dan met iemand in zee moeten gaan die op lager niveau rijdt.
Zou je paard dan nog voldoende op niveau kunnen blijven om zelf actief te starten?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 11:08

judithh schreef:
wel heb ik afgesproken dat er geen "kunstjes" gedaan mochten worden, pasje wijken kan geen kwaad maar iemand die op L niveau rijd niet op eigen houtje een schouderbinnenwaarts of travers laten rijden.


Ja en daar ben ik een beetje bang voor. Omdat het een paard is waar alle knoppen opzitten, dat er ook geprobeerd wordt om die te vinden zonder te weten wat een juiste uitvoering inhoudt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 11:16

Die hebben al een eigen paard en daar genoeg aan Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 14:36

Nouvel schreef:
He, verdorie, als je nou nog bij mij stal stond...

dan zou ik er met alle plezier nog een paar keer op willen stappen... Knipoog


Misschien de woensdagmiddag Schijnheilig
Je hoeft alleen maar te rijden, verder niets Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 20:24

Jaike schreef:
Wat heb je eigenlijk in gedachten voor je bijrijder, hoe vaak, wat mag/moet ze wel/niet?

Misschien kunnen wij met ons allen je wel helpen zoeken naar een geschikte ruiter/amazone Haha!


Ik ben er dus nog niet uit of ik wel echt een bijrijder wil. Deze vraag was puur informatief. Verder ga ik nog even een schemaatje opstellen hoe ik het dan zou willen doen.
Als eigenlijk blijkt dat het maar om 1 x in de week gaat, ga ik daar niet iemand voor zoeken. Dan vraag ik gewoon of ze hem op stal een keer extra losgooien.
Ik moet er zo weer zo weer even inkomen, ik heb al anderhalf jaar niet meer de dagelijkse zorg voor mijn paard gehad Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 23:14

Ik snap wel wat je bedoelt, Kim, maar op het moment dat ik iemand lekker in de rondte laat tuffen wordt die van mij daar zeker niet beter van. Hij vindt het al gauw best en laat die achterhand er dan lekker bij sloffen en wordt kilometers lang *LOL*

Ach, ik ben er nog niet uit. Ik ga eerst zelf de draad maar eens oppakken na de Hippiade.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 09:51

MarianneR schreef:
Succes met je zoektocht Lachen.


Ik weet dus nog niet of ik ga zoeken.

Eerst maar zelf eens kijken of ik het allemaal redt. Voor Fitz is het ook wel lekker als hij wat minder intensief gereden wordt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers