Verkleed te paard hoe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Verkleed te paard hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 21:46

We hebben ieder jaar op de manege een thally Hoo wedstrijd, Dan moet je een tegen iemand anders en dan een rondje stap draf en galop

Maar we moeten dus verkleed.
En ik wil graag iest waarmee ik mijn pony ook leuk kan maken en mezelf natuurlijk ook...

Het gaat dus om snelheid dus ik en me pony moeten natuurlijk nog wel bewegings vrijheid hebben.

En er is een orginaliteits prijs

Dus hebben jullie ideen het mag best wat kosten maar moet natuurlijk niet te gek worden.....

(het is pas in februari maar ik wil het nu wel weten Tong uitsteken)

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:48

Tja, je kunt als zo veel dingen verkleed gaan te paard.
Is het helemaal vrij hoe je verkleed gaat, of moet je je nog aan een bepaald thema houden?
Wij hebben ieder jaar het wedstrijdweekend, met onderling dressuur en springen, ook verkleed, maar wel altijd volgens een thema.
Zo ben ik al eens verkleed geweest als rolletje rolo, waarbij ik Jip had omgedoopt tot olifant (stofzuigerslang aan het hoofdstel, schuimrubber olifantenoren langs zijn hals) en heb daar met goed gevolg een springparcours mee afgelegd. Het thema was toen 'reclame'.
Ook heb ik hem eens een duikbril met snorkel op zijn hoofd gezet en zwemvleugeltjes om zijn benen, ik had zelf een duikbril met snorkel op mijn cap en een zwemvest aan. Ik ging als 'baywatch' het thema was toen Caribean. Ook hiermee hebben we gesprongen en zelfs gewonnen.
Wij hebben ons wedstrijdweekend net afgelopen weekend gehad, dit jaar was het thema Films en Filmsterren. Wij waren verkleed als doosje popcorn, maar dat was niet echt handig om snelheid in te maken ofzo. We hebben dit jaar ook alleen maar meegedaan aan de dressuur en dat lukte er wel mee.

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 09:26

Het is helemaal vrije keus,
Ik dacht eerst van ik kan wel als arabier gaan met alleenmaal van die doeken om je heen
Maar wat zou ik dn met me pony moeten doen

finn

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: westland (monster)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:37

ga als ridder ook erg leuk
dan kan je over je paard een deken leggen dan wel beetje ridderachtig iets op naaien zeg maar zoiets wat je bij het land van ooit ook ziet
lijkt mij erg leuk helaas doe ik zelf aan dat soort dingen niet meer mee
omdat ik niet meer op een manege sta.
veel succes verder
groetjes wendy

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 09:39

Ridder zat ik ook te denken ja zal op internet wel een beetje gaan zoeken naar ridderachtige plaatjes

Maar natuurlijk zijn er ook nog andere suggesties welkom

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 10:14

Wij zijn een keer als baby's gegaan.
Slabbetjes bij ons en de paarden om, zacht rose en baby blauwe bandages om.
Luier om, grote fopspeen om je nek en de par de deux (hoe schrijf je dat?) op kinderliedjes gereden!
Sloeg erg aan!

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 10:23

Pippi langkous. Inclusief kleine witje en meneer nilsson.

Heb ik ook een keer gedaan. Een bruin paard wit gemaakt met talkpoeder en zwarte stippen met karnavalsspray. Aap in zn nek geknoopt en rijden maar!!

En idd de orginaliteitsprijs!!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:06

Hihihi... ik heb nog wel wat verkleedspullen en ideeen voor je hoor! Heb 4 weken terug de originaliteitsprijs gewonnen met ringsteken en de paardendecoratie daarvan nog over. Als je een foto wilt zien moet je maar even PB-en, heb namelijk nog niet echt een goede uploadsite gevonden Boos!