heeft er al eens iemand een manegepaard gekocht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:18

mijn paard is manage paard geweest..dan wel het paard van de instructise Haha!
maar later werd ze verkocht omdat ze niet geschikt was om steets maar rondjes te lopen..


nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:47

visje schreef:
Onze paarden komen niet van de manege. Ik zou ook niet zo gauw een manege-paard kopen. Het lijkt me niet zo gezond om een paard te kopen waar heel veel mensen op leren rijden hebben. Dan koop ik liever een jong paardje om het zelf in te rijden. Voor mij is het belangrijk dat een paard niet te veel verkeerde hulpen heeft geleerd. En dat gebeurt op een manege maar al te vaak. En dat is heel normaal, want je bent er om iets bij te leren. Alleen een beetje ten koste van het paard.

Maar het hangt er natuurlijk vanaf wat je ermee wilt doen. Een ex-manege-paard is waarschijnlijk ideaal voor iemand die zelf de basis nog wilt leren en er lessen mee kan nemen.

ik heb het paard van de instructies gekocht zodat ik zeker weet dat niet een of andere doe het zelfer haar heeft ingereden en waarschijnlijk scheef.mijn paard kent alle hulpen.maar is veder ook niet echt als manage paard gebruikt alleen bij spingen omdat zei een van de enige die goed kon spingen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mirriezz, wendyh en 23 bezoekers