rit!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

rit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 22:28

hallo iedereen
Ik wou een keer een lange rit maken met een paard (van 7dagen ongeveer) en dan in boerderijen (misschien speciaal daar voor als die er zijn) over n88.
Weet iemand misschien waar ik een boekje kan kopen met die informatie of (nog handiger) heeft iemand informatie of ervaring ermee?

Ik weet dat je bij de vvv dat kan kopen maar ik heb het niet kunne vinden!

Graag alleen serieuze reacties!

Groetjes! Party!!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

vvv-site / anwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 09:57

misschien op de VVV-website of niet van de ANWB ??????

Belker

Berichten: 15304
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 10:14

Wat dacht je van de Veluwetrail. bijna elke ruitersportzaak heeft dat boekwerk. Daarnaast vind je bijv. in de BIT of Hoefslag advertenties met overnachtingen voor ruiter en paard. Bij de NVVR is er ook veel informatie beschikbaar. er is een reisbureau die trektochten aanbied waarbij je bagage van het ene naar het andere hotel wordt gebracht.
Succes.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 17:35

Belker schreef:
Wat dacht je van de Veluwetrail. bijna elke ruitersportzaak heeft dat boekwerk. Daarnaast vind je bijv. in de BIT of Hoefslag advertenties met overnachtingen voor ruiter en paard. Bij de NVVR is er ook veel informatie beschikbaar. er is een reisbureau die trektochten aanbied waarbij je bagage van het ene naar het andere hotel wordt gebracht.
Succes.

Inderdaad, anders moet je Ikke even een PB sturen. (niet mij dus, maar Ikke Knipoog ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 17:46