de streken van je paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

de streken van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 16:43

hebben jullie dat ook wel eens ?? dat je paard een streek uit haald en denkt had je niet kunne wachten tot morgen of waarom doe je dat nouw ....

ik had vandaag zo iets hij schoot ineens naar voren en ik viel en hij sleurde me 4 of 5 meter zo mee :S egt pijn lijk gelukkig stond ie wel weer stil maar ik had egt zo had je niet kunne wachten ?? ik heb morgen een demo voltige ??

naja gebeurt .... hebben jullie dat ook wel eens ??


[Edit Karin] titel [/edit]

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:54

Meestal als mijn paard iets doet wat ik niet leuk vind. Nooit wegspringen, behalve als ik veel rugpijn heb, dat soort dingen. Over het algemeen genomen is mijn paard gelukkig gewoon heel braaf.

succes met de spierpijn. Tip: een warm bad wil nog wel eens helpen.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:06

Da's niet zo mooi... Ach gut

Mjah, dat heb ik idd ook wel eens!

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:08

het is meer dat ik denk, had je dat nou niet helemaal kunnen laten...
morgen ben k er ook niet blij mee Tong uitsteken

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 17:43

ahhaha nee maar wel blijjes als je een soort wedstrijd heb en het daar na pas doed Tong uitsteken

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 18:05

evatjuuh schreef:
ahhaha nee maar wel blijjes als je een soort wedstrijd heb en het daar na pas doed Tong uitsteken

soory

maar wel als je die dag daar na wedstrijd heb dan denk je wel had je niet kune wachten Tong uitsteken

Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:09

ja ik heb dat ook al eens gehad. Zo'n twee jaar geleden ging ik op zondag zwemmen en onderuitgegaan met lopen van een trapje, met men rug op een trede Verdrietig en geen adem meer gekrege ! Moest nu lukken dat ik de dag erna op paardenkamp vertrok Knipoog

niet aan te raden Haha!

groeties chipieke

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:11

of op vakantie in het Franse bos van je paard vallen, is ook weer zoiets

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:14

De mijne deed vandaag ook vreemd, van veulens afaan is ze buiten geweest. Haar vorige eigenaar deed alleen buitenritjes met haar, en ze was bang voor een.. VAREN ??! Ze rende zo snel als ze kon weg, en ik zag niets in die varen.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:17

Ach ja, heb ik ook wel eens Haha!

Ik denk wel eens, kan je nou nooit eens gewoon doorlopen zonder ergens van te (nep)schrikken? Nee dus... Haha! Maar ja, je went eraan (ik dan Haha! )..

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:24

Ja en dan heb ik in juli nog zoiets voorgehad, Ranouk was bang voor een cirkel in het zand. Bizarre...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:35

RanouK schreef:
Ja en dan heb ik in juli nog zoiets voorgehad, Ranouk was bang voor een cirkel in het zand. Bizarre...

Grassprietjes kunnen ook doodeng zijn, alsmede bakkabouters die zomaar uit het niets verschijnen
Het schijnt dat bloemetjes ook doodeng kunnen zijn heb ik weleens gehoord.. Haha!

Maar goed, dit is verschrikkelijk offtopic Bloos

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 10:49

geeft niet vond het gevaarlijk gras prieten zijn egt heel groot hoor Tong uitsteken:P:P ik zou er zelf haarst bang van worden Tong uitsteken hihihihi

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:33

dat vind ik ook altijd vreemd, paarden schrikken van rare dingen. Ik was een keer aan het rijden terwijl er op stal vanalles gebeurde, er werden dekens afgespoten met een luchtdrukapparaat, stallen uitgespoten met hogedrukreiniger, dekens afgeklopt met mattenklopper en nog wat dingen en waar schrikt ze van... een bandenspoor in de bak... Dan heb ik ook wel zoiets van "moet dat nou?"

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:01

Ha, ik ken dat soort dingen! Ik ging een vakantiepaard in zonnebranden (je weet wel, aan het begin van die ene mooie week deze zomer Boos! ) en ik nam m dus mee naar de stal waar ik dat rustig kon doen. Toen ik m terugbracht naar de wei ging ie precies, met zijn enige voet die nog een hoefijzer had op mijn kleine teentje staan! Ik heb gejodeld hoor! En als dat paard nou nog lichtvoetig was; maar nee, hij was behoorlijk lomp, mijn teen was blauw paars.

Ik heb tijdens de enige week echt mooi weer deze zomer bijna geen open schoenen kunnen dragen (dat deed namelijk pijn!). En toen ik die laatste dagen toch open schoenen droeg (iedere stap was niet fijn, laat maar zeggen) kreeg ik allemaal rare blikken. Tja sommige dingen....

Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:35

Nou tis niet echt iets waar mijn paard iets aan kan doen, maar ze wordt altijd op het verkeerde moment kreupel. Dat ze kreupel wordt is sowieso verkeerd, maar als ze het een week vóórdat je je kringkampioenschappen mag rijden wordt, dan baal je flink. En een paar weken geleden werd ze ook kreupel, vlak voor een wedstrijd waar ik haar graag mee naar toe had willen nemen. Verheugde me er al een hele tijd op Boos!

Nu is het sowieso maar de vraag of ze nog beter wordt... Morgen wéér dierenarts. Das zo ongeveer de 20e keer in 2 jaar...

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:12

toen mijne nog hengst was beet hij welleens.

maar nu is hij echt alleen maar heel erg braaf, alleen af en toe wat ongeduldig maar dat neem ik hem niet zo kwalijk, is nog jong en moet nog leren.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:15

Ja, ik heb dat ook wel eens als hij niet stil wil staan als ik op wil stappen! Das ook erg vervelend!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:27

evatjuuh schreef:
ahhaha nee maar wel blijjes als je een soort wedstrijd heb en het daar na pas doed Tong uitsteken

doed? Huilen

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 15:42

hihi wat een srekken.....

beautyfan

Berichten: 301
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:17

Tsjah ik weet er alles van helaas Knipoog

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:25

nero bokt heel vaak... Scheve mond en gaat vaak hangen...

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:32

Ja was ooi een pony die ik twee weken moest verzorgen omdat het baasje op vakantie was op mijn voet gaan staan.Natuurlijk mijn teen gebroken,en ik moest hem nog elf dagen verzorgen,toen had ik ook zo iets van kon het niet volgende week?


owja nu schiet me echt zoiets te binnen.Toen heb ik echt geweend.
Ik had een grote springwedstrijd.De week daarvoor wilde ik nog eens oefenen met die pony,zij het baasje ja neen anders is die te moe,neem liberty maar.Nou ik springen met liberty ik val eraf en mijn boven arm sleutelbeen gebroken en een kot in mijn schouderblad.Toen had ik ook zoiets van djeezz waarom nu en niet volgende week

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:33

Romanoff heeft iedere dag wel iets... Clown

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 17:37

Noor heeft nooit iets echt ergs uitgehaalt...Wel al een paar keer ontsnapt. Bijv. 1 keer toen stond ze in de paddock en dat vond ze niet zo leuk meer. Heeft zij de deur opengekregen en zagen wij dus opeens een vrolijk vosje langsdraven Haha! Gelukkig rende ze richting stal (wat me wel verbaaste want ze had ook naar het gras kunnen rennen Lachen ) en konden we haar vangen.
Maar echt iets ergs heeft ze eigenlijk nog nooit uitgehaalt!!!!