Hebben jullie deze al gehoord?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Hebben jullie deze al gehoord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 20:35

Ik was gisteren aan het praten met een vreindin op een andere site en zij heeft wat engs meegemaakt.
Iemand had haar een e-mail geschreven om haar te vragen waar haar veulen tekoop stond op E-Bay. Zij had niemand de permissie gegeven om haar paards foto op E-Bay te zetten en zodoende kwam ze erachter dat iemand had foto's gecopieerd en op E-Bay had gezet. Ze heeft dan gemailed naar E-Bay om de auction te stoppen. Zij was niet de enige dat haar paard tekoop stond. Hebben jullie al zoiets engs gehoord? Ik vind het maar eng hoor. Stel je voor, er komt iemand aan je deur en beweerd dat ze dat paard gekocht hebben?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:38

Laatst stond de pony van #Ymke# ook te koop aangeboden, terwijl zij dat neit had gedaan en hem neit eens kwijt wou Verward
vind het maar sneue mensen..

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 21:08

Er gebeuren gekke dingen op het moment. Ik kreeg 2 dagen geleden ook een mailtje, wat mijn 10 jarige bruine M2-dressuur ruin moest opbrengen en of ik een foto kon mailen Verward . Ik heb helemaal geen bruine ruin, laat staan dat ik er een zou verkopen.

Ik had wel net een adv. geplaatst waarin ik op zoek was naar een vriendje voor Tiffy waar ze mee op de wei kan van de zomer. Degene die mij mailde kon me helaas niet meer zeggen op welke site ze de adv. van die ruin gezien had, beetje vreemd allemaal.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 21:57

Volgens mij lopen er een hoop mensen rond die zich vervelen en dan maar van dit soort streken uit gaan halen. Ik heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt maar heb wel het verhaal van Ymke gevolgd hier en me flink lopen ergeren over dat gekke mens dat haar paard te koop had gezet.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Het is moeilijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 22:03

Het is moeilijk te geloven dat zoiets gebeurt. Wel een beetje geschokt zou ik zeggen toen ik de replies las. Dit is echt wel eng!

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 23:05

Ja, dat zijn geen leuke geintjes nee!
Het zou dan jouw woord tegen hun woord zijn als ze wel aan de deur komen om bijvoorbeeld een x proef te rijden ofzo!!!

Beetje sneue mensen idd!!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Ja, wat zeg je dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 23:09

Ja, wat zeg je dan. Je kunt het niet bewijzen dat jij het niet gedaan hebt. Het is inderdaad jou woord tegen hen!