Dilemma.....wel of niet 2e bijrijdpaard....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Dilemma.....wel of niet 2e bijrijdpaard....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 22:11

Geweldig hoor, de eigenaresse van Mistral, die ik vroeger heb verzorgd EN waar ik voor heb gezorgd toen anita op vakantie was, zou het toch wel leuk vinden als ik weer bijrijdster word.....
Lijkt mij ook geweldig...............maar..............ik ben niet zo rijk Haha!

Maddox doe ik 2 dagen en dan les ik om de week bij Tyrza.
Mistral zou voor 3 dagen zijn.
Maar als ik Mistral zou gaan rijden wil ik ook lessen, dat weet ik nu al (dan wil ik er wel wat mee namelijk, kan die makkelijk! )
Maar tja.........ik les al met Maddox....

Nu zat ik al eerder te denken om alleen met Maddox recreatief te gaan rijden en dus niet te lessen. Als er 1 paard is wat mij vertrouwen geeft is het Maddox wel, het uitgelezen buitenrijd paard dus..........en dan zou ik van dat geld wat ik dan bespaar op lessen op Mistral kunnen rijden, maar ..........wil ik wel stoppen met m'n tyrza lessen.......??? liever niet, ik heb er echt veel aan.

Maar ja, een mens kan niet alles tegelijk he. Ik zou wel graag vaker per week willen rijden, vaker dan de 2 x die ik nu doe, dus wat dat betreft.......

wat zouden jullie doen ???

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:23

Kun je niet om-en-om Mistral en Maddox meenemen naar de les? Okee, handig is anders, want dan heb je per paard maar eens per maand les.
Als je zelf graag recrea wilt rijden, en zoals je zegt is Maddox daar perfect voor, zou je dat kunnen gaan doen, en je dan met Mistral op de sport focussen (incl. Tyrza les)

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:25

haha moet wel een beetje lachen hierom, wie had ook gedacht dat je nog zo'n dilemma zou hebben Tong uitsteken Leuk voor je dat alles zo goed gaat!

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:25

idd, met mistral op les
en maddox recreatief
en dan een eindje sparen, en nu en dan eens een lesje nemen op maddox Lachen

noukske

Berichten: 797
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:39

Da's idd een moeilijke keuze.
Als ik voor jouw keuze zou staan dan zou ik eerst een paar weekjes aan mistral gaan wennen zonder les, en dan overstappen naar les met mistral.
Je rijd dan op een nieuw paard waarvan je ook veel kan leren.
Enne buitenrijden is ook erg leuk

Zelf rijd nu zelf een paard in de springles, D pony dressuur
en een haffie waarmee ik lekker naar buiten ga.
Ik rijd met het paard in de springles omdat hij nu eenmaal iets moeilijker is en meer te bieden heeft qua springen, maar ik vind het echt heerlijk om met het haffie naar buiten te gaan.

Ik maak uit je verhaal op dat je niet wilt stoppen met tyrza's lessen maar je kan misschien proberen te regelen dat tyrza je lessen kan geven op mistral.

Succes met het maken van je keuze.
Groetjes

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 07:11

ondertussen een nachtje erover geslapen en heb besloten: ik ga Mistral NIET doen. Blijf lekker met Maddox aan de gang (die ik sowieso NIET wil 'opgeven' ) Nu kan ik ook wel 'ns een extra dag naar Maddox en als ik Mistral zou verzorgen kan dat weer niet dus...........daar vind ik Maddox te leuk voor...dus het was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk haha..... (p.s. lessen met mistral bij tyrza was geen optie geweest ook dus...)

Waar mensen (lees: "ik") eigenlijk allemaal wel geen dilemma van maakt...... Schijnheilig

Nimi
Berichten: 27
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:32

Cheese! MISTRAL

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:49

Ik zie dit topic weer te laat, want je hebt al een keuze gemaakt.
Lijkt me wel een verstandige keus trouwens

Maar ik had ook niet verwacht dat jij zo'n topic zou starten. Volgens mij riep je een jaar geleden nog dat je niet meer ging rijden Knipoog Super!