stalling, redelijke prijs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kdv

Berichten: 16
Geregistreerd: 05-01-02

stalling, redelijke prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 09:41

Ik sta nu al iets meer dan een jaar op een prive stal.
Er staan 2 e-ponies (waaronder 1 van de dochter van de eigenaar) en een shetlander, en mijn paard dan.
Er zijn drie vrij nieuwe stallen en 2 weilanden van bijelkaar op geteld 78 bij 55 meter.
Er is een buiten rijbak bij, verder word je omgeven door bos bos en nog eens bos.
Achter de stallen ligt een klein weitje waar die ene e-pony op staat samen met die shetlander.
De eigenaar van die paardjes wil ze het liefst buiten hebben omdat ze dat"natuurlijker" vind. Alleen met heel slecht weer, of slechte conditie van de onder grond gaan ze soms een dagje op stal.
De eigenaar van het hele gebeuren heeft de stallen eigenlijk geplaatst omdat zijn dochter zonodig een pony wilde.
Hij heeft alles voor elkaar gemaakt, maar aan onderhoud word dan ook helemaal niks gedaan!
De rijbak is toe aan een beurt van een tractor want het hoeft maar een beetje te regenen en de boel staat helemaal onder water.
Er is een matige mest afvoer.
Het hooi en stro zijn van matige kwaliteit.
En het weiland is helemaal verkloot door toedoen van iemand, die zijn paarden daar in de winter ook heeft laten lopen.
Nu heb IK het initiatief genomen en graszaad gekocht, en iemand ingehuurd die er met een tractor door heen kan. zodat het van de zomer eer een beetje een redelijk veldje is, maar anders staat mijn paard gewoon van de zomer in de modder!!
Maarja waarschijnlijk wil de eigenaar het nieteens betalen (misschien alleen het deel van zijn dochter, en vind hij dat we het bedrag op moeten splitsen.
Ik betaal 350 gulden in de maand, daar zit bix en hooi en stro bij inbegrepen, maar dat is dan ook echt alles.
Daar in tegen moeten we wel zelf het voeren regelen onder ling.
Ook moeten we zelf uit mesten.
Er is geen electrische waterbak aansluiting.

vinden jullie dit een redelijke prijs?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, Fudge, mabellean, OmgiliBot, posje en 115 bezoekers