gevoel dat je uren rijdt..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

gevoel dat je uren rijdt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 12:16

terwijl je eigenlijk nog maar een kwartier aan de slag bent...
Wie heeft dit gevoel ook , en wie weet er iets aan te doen?
Ik vind het nl heel lastig, ik kan het niet goed verwoorden..

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:22

Ik heb wel soms als ik buitenrijd dan denk ik: Nou ben ik zo'n eind geweest nou heb ik wel 2,5 uur gereden terwijl ik dan nog maar een uurtje wegben.
Kweet niet wat je eraan kunt doen. Maar ik vind het niet vervelend ofzo

luuntje

Berichten: 13971
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:28

Geen idee wat je aan dat gevoel kan doen.

Zelf heb ik altijd het idee dat ik nog maar net aan het rijden ben en als ik dan op de klok kijk zit ik er vaak al 3 kwartier op.

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:34

Ik heb het in de les niet. Dan zit ik voor mn gevoel net 20 min, maar dan is de les al om!.....

K heb het wel met mn vz paard. Dan zit je, en dan denk je na veel rondjes lopen enzo, nou mn uur zit er op, terwijl je net 20 min gehad hebt.

Ik vind het niet super irritant maar soms wel, helemaal in e regen

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:42

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook wel eens last van heb. Sinds ik een paard bijrijd (en daar in feite de afgelopen 3 weken 6 á 7 dagen p.w ben) heb ik dat ook steeds vaker. Ik heb dan het idee dat ik een uur bezig ben maar heb dan net een half uur gereden ofzo. Ik heb ook geen horloge en kom er dus pas achter als ik al van mn paard af ben geklommen.. Als ik les heb op de manege waar ik rijd heb ik daar geen last van, dan lijkt het juist korter!

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:02

voor de mensen die dat hebben

ik denk,ik denk het dat als je jullie alleen rijden het minder leuk vinden nou niet egt minder leuk maar eh.. weet niet hoe ik moet uit leggen.Maar in de les kletsen jullie en dan lijkt de tijd sneller te gaan.Miss moeten jullie een keer wat anders doen bijv. bijv..longeren of buitenrit of eh. kijken of iemand met je wie je leuk omgaat met je mee wilt rijden dan gaat de tijd zo om.Maar ik moet eerlijjk toegeven ik heb het ook een keer gehad.Maar daarna niet meer.Maar goed miss krijg ik het ook als ik me eigen pony heb.Want ik denk dat iedereen met een eigen verzorg of eigen paard dat wel heb omdat je elke dag op rijd.

-xxxx-willeke
p,s ikwil jullie niet zeggen dat jullie het niet leuk vinden. ik wil jullie niet aanvallen ik weet alleen ff de goede woorden er niet voor

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:30

ik heb t tegenover gestelde, als ik les heb op de manege, dan denk ik: is er nou nog geen uur voorbij? en dan is t pas een half uur

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:26

Ik heb eerder het gevoel dat ik er nog maar heel kort op zit, terwijl ik al lang bezig ben...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:38

heb ik ook, emt de les dnek ik ag net een wkartier, les al om.
En bij arz heb ik het na een kwartier al weer gezien, dus wie brengt ons de tip Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:41

willeke16 schreef:
voor de mensen die dat hebben

ik denk,ik denk het dat als je jullie alleen rijden het minder leuk vinden nou niet egt minder leuk maar eh.. weet niet hoe ik moet uit leggen.Maar in de les kletsen jullie en dan lijkt de tijd sneller te gaan.Miss moeten jullie een keer wat anders doen bijv. bijv..longeren of buitenrit of eh. kijken of iemand met je wie je leuk omgaat met je mee wilt rijden dan gaat de tijd zo om.Maar ik moet eerlijjk toegeven ik heb het ook een keer gehad.Maar daarna niet meer.Maar goed miss krijg ik het ook als ik me eigen pony heb.Want ik denk dat iedereen met een eigen verzorg of eigen paard dat wel heb omdat je elke dag op rijd.

-xxxx-willeke
p,s ikwil jullie niet zeggen dat jullie het niet leuk vinden. ik wil jullie niet aanvallen ik weet alleen ff de goede woorden er niet voor


in de les klets ik alleen met m`n eigen paard Lachen Dus ene goed antwoord is het niet, ik zit op les om wat te kunnen leren van het rijden, en neit om te gaan staan praten Lachen
ik heb voor de na de les tijd zat om met m`n rijgenoten te kletsen, en mijn landgenootje heeft niet de zelfde tijden als ik om samen te rijden Lachen

En als je elke dag rijd, dna heb ik het, en ook om de dag..

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:53

Bij buitenrijden heb ik dat nooit, wel als ik serieus in de bak rijd (wat ik al heel slecht kan volhouden) dan denk ik al dat ik 1uur heb gereden hoewel het soms echt maar 5 minuten zijn! Echt heel erg. Ik kan me gewoon niet zo lang concentreren. Als ik les heb lukt het wel maar als ik alleen rijd heb ik die motivatie gewoon niet om zelf heel serieus te rijden. Bij mij ligt het denk ik daar aan.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:57

Heb ik ook met dressuurrijden, denk ik ik ben zeker al een half uur bezig, ben ik net twintig min bezig Haha!