een vraag over vertrouwen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

een vraag over vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 08:08

hey

Wie ken te methode. van dat je je paard in een bak heb en dat je hem steeds naar de hoefslag jaagd. en als hij dan opeens stil staat loop je rustig naar hem toe.als je weg vlucht neem je een bedreidigde houding aan.als het dier stil staat en hij kouwt en lik bewegingen maak.dan wilt hij iets zeggen van ik wil niet bijten.als je dan naar het dier loopt en hij blijf staan beloon je hem met klopjes en aai je hem. en daarna loopt hij als het goed is achter je aan.Wie kent de methode

of heeft hem al een keer gebruikt?
zelf heb ik dit in een boek gelezen.Het boek heet luister naar uw paard

-xxx-willeke



plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 08:20

thanks nu heb ik nog een vraagie.Is het niet gek omdat te doen als je op een pension stal.Want ik wil het ook graag gaan proberen als ik mijn pony heb?Meestal heb ik daar schijt aan.Maar miss vinden mensen je dan gek.

-xxx-willeke

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 08:41

dankje

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 08:52

als ik een join up wil gaan doen ben ik dit van plan.

ik neem het dier naar de wei of bak. en laat het dier los. ik ga hem niet opjagen. en als hij naar me toe komt. en zich ontspant en als ik loop achter mijn aanloop. dan heb ik hem niet opgejaagd.Want ik las net een topic over join up. en eigelijk is het wel zo dat je hem opjaagd en daar ben ik niet zo voor.Dus je kan het ook zonder opjagen doen.denk ik Verward Maar wie kan het me ff uit leggen hoe het werkelijk moet. in het boek vind ik het een beetje kort uitgelegd

-xxx-willeke
ps.stuur aub een pb

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 09:59

Ja als ik me pony heb ga ik op die stal vragen of er ook mensen zijn die aan join up doen en zo ja dan vraag ik of ik een keer mag kijken hoe zij het doet en hoe ze het doet

-xxx-willeke
p.s want ik wil het niet fout doen

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 11:10

Ik heb veel geduld en ben van plan om het blijven te proberen als het egt niet lukt. en als het lukt ga ik het herhalen ook

-xxx-willeke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, YandexBot en 83 bezoekers