Retour bij Divoza, hoe doen jullie dat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Retour bij Divoza, hoe doen jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 22:55

Divoza schreef:

Voldoet een artikel na ontvangst niet aan uw wensen, dan kunt u het binnen 15 dagen , mits ongebruikt en in de originele verpakking, gefrankeerd aan ons retour zenden.

Wij ruilen het product dan direct om of wij betalen u het goederenbedrag onmiddellijk terug.
Dit moet gebeuren samen met de factuur eventueel voorzien van uw bank-, giro- of creditcardnummer. Stuur altijd een kopie van de kassabon of factuur mee.

Retouradres
Divoza Leek,
Zernikelaan 16,
9351 VA Leek,
Nederland

Oftewel, als je daar iets koopt en het is niet goed, dan moet je het pakje gefrankeerd terug sturen, dat deed ik altijd braaf, maar nu hoorde ik laatst van iemand, die stuur de het gewoon zonder porto kosten op en krijgt dan blijkbaar wel gewoon haar geld terug, nu was ik benieuwd hoe jullie dat doen, want ik baal er van dat ik dubbele porto moet betalen als iets niet goed is.


Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 23:35

Ik weet het antwoord nummer wel, tis te proberen.

Divoza Ruitersport Antwoordnummer 1111 9300 WB Leek

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 09:06

dione schreef:
Ik zal even antwoorden, heb net 3 jaar bij Divoza gewerkt bij de klantenservice Knipoog
Als de levering correct heeft plaatsgevonden, dus geen fout in bezorging van divoza of defecte artikelen moet je je pakketje idd gefrankeerd retour zenden.
Indien de fout bij Divoza ligt dan kun je even contact opnemen en krijg je het antwoordnummer, dit is gratis.
Er wordt wel degelijk gecontroleerd of produkten onterecht naar het antwoordnummer zijn verzonden of gewoon niet gefrankeerd zijn opgestuurd.
Dit wordt dan nabelast aan de klant.


Toch vind ik het vreemd, bij bv. de kleren, dan weet je toch niet altijd of het past, als ik bv. wat bij Wehkamp bestel kan ik het ook via het antwoord nummer terug sturen.


Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 13:52

pmarena schreef:
Dan moet je maar naar de winkel komen Knipoog


Dan kan ik beter verzend kosten betalen, om nou even van Vlissingen naar Leek te rijden, kost iets meer aan bezine Knipoog



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: monsera, SentiBot en 38 bezoekers