inslapen of niet inslapen dat is de vraag mening ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

inslapen of niet inslapen dat is de vraag mening ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 13:27

mijn paard is 6 jaar uod en nou blijkt dat hij hele erge artrose heeft Huilen nou is hij naar de dierenarts geweest en die heeft fotos gemaakt van zn been het blijkt dat hij heel erg lang er al last van heeft omdat zn bot zelf al aan het vergroeien is hij heeft geen gewrichts smeer meer in zn ko0gel en de dierenarts ziet er niet veel goeds meer in hij adviseert als het binnen kort niet beter gaat hem te laten inslapen maar we willen het daar niet bij houden we hebben op internet gezocht naar medicijnen en hebben een medicijn gevonden dat het gewrichts vocht aanmaak bevordered nou weet ik niet of het erg aanslaat maar die dierenarts vind het verloren hoop om die dure medicijnen te geven wat is jullie mening inslapen of niet inslapen en hebben jullie nog reddings middelen ????????
hoop het wel

naat


naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 13:34

ik moet as maandag met hem gaan stappen 5 min Verward


naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 13:38

mensen vragen me nu al of ik een ander paard wil kopen geloof ie het zelf ik wil mn eigen paard Verward

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 13:42

hij is een half jaar geleden naar een andere dierenarts geweest en die heeft gezegt dat ie een peesontsteking had terwijl het toen al zo erg met hem was
die dieren arts zegt dat ie het geerft moet hbben of er is vroeger een ongeluk met hem gebeurt waardoor ie artrose heeft gekregen

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 14:29

welke dan

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 14:28

hij is al naar twee dieren artsen geweest de eerste zei dat ie een pees ontstekking had en heeft hem toen twee spuiten gegeven die heel duur waren daarna werd hij weer zolang kreupel en toen zijn we naar een andere dierenarts geweest waar vele andere van mijn manege ook zaten en die constateerde dat hij hele erge artrose had hij belede de zelfde avond nog naar mijn uoders dat hij er niet veel zin meer in ziet om hem die medicijnen te geven dus die second opinion heb ik dus eigenlijk al maar die is erger uitgekomen dan de eerste da

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 16:45

moet morgen gaan rijden nou rijden 5 min stappen op hem gaat heel erg worden hij bokt heel erg hoog en steigeren kan ie als de beste als ie 1 dag niet heeft gelopen en hij heeft al 2 weken op stal gestaan moet je na gaan

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 11:25

hij is al bij twee verschillende dierenartsen geweest en de eerste zei dat ie een peesontsteking had en hij heeft daarvoor ook twee spuiten gehad tegen die ontsteking een paar maanden later (stuk of 3 ) werd hij weer stokkreupel en als ik wilde gaan draven ging hij heel erg kreupelig galoperen heel erg verzemeld heel pij nlijk om te zie toen hebben we weer de dierenarts gebeld om fotos te laten maken en die zei toen dat hi9j hele erge artrose had we hebben de fotos zelf ook gezien en daar zag je op dat zelfs heel zn bot an het vergroeien was hij heeft ook gewrichtsvocht ingespoten gekregen en we proberen er nu ook een medicijn bij wat gewrichtsvocht aanmaak bevorderd de dierenarts vind eigenlijk dat die medicijnenn een verspilling van geld zijn want hij heeft ons die avond na de fotos nog opgebeld dat het eigenlijk niet veel zin meer heeft om hem te helpen het is gewwoon te laat maar ik ben een hard hooft en zolang er bij de tweede foto blijkt datr ie ingeslapen moet worden doe ik datr natuurlijk maar in die tussen tijd probeer ik zoveel mogelijk medicijnen die er zijn om hem te helpen

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 11:26

ps het was een andere dierenarts als de eerste

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 17:00

zoverwas ik ook wel maar dank je wel voor je berichtje

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 20:26

wat heb je er na gedaan nadat je paard was ingeslapen heb je daarna weer een nieuw paard genomen
zxe hebben me gezegt dat ik nu al moet gaan kijken voor een potentieel nieuw paard

naatdrenk
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: alphen aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 20:27

ik snap dat ze willen dk verder moet maar nu al een nieuw paard zoeken vind ik te ver gaaan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jufjuf, Nanu, YandexBot en 151 bezoekers