Paard leasen of huren ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Paard leasen of huren ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 14:23

Bestaat het dat mensen een paard huren of leasen (ik weet eigenlijk ook niet precies wat het verschil dan is, iemand een antwoord ?) i.p.v. dat ze een paard kopen, gebeurt dit wel vaker en wat zijn dan de prijzen die men moet betalen ? Verward
Men kan natuurlijk ook een paard kopen, maar zijn de kosten die je daarna hebt (en natuurlijk de aanschafprijs) dan niet veel hoger als wanneer je een paard zou huren ? Zijn er eigenaren van paarden die een paard te huur of om te leasen aanbieden ? Ik ben benieuwd naar de reakties.........


pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 17:18

Nou chade, ik ben gewoon heel benieuwd wat je dan moet betalen. Is het ook de bedoeling een bijdrage in de hoefsmid en veterinairkosten te voldoen als je het paard op wedstrijden gaat rijden, wat komt er dan bij ? En wat zijn dan de vaste prijzen voor de huur per maand ?

pieternel
Berichten: 278
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: groningen en binnenkort weer in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 20:50

Randie uit welke provincie kom jij ? en maakt het wat uit waar je woont, of niet ? Bedankt visje voor de uitleg.

***Een ruiter/amazone die een klasse paard heeft ter compensatie van zijn/haar eigen tekortkomingen, komt op den duur met elk paard in dezelfde problemen!***
En daar waar de kennis van de ruiter ophoud, begint zijn grofheid....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers