appels bewaren voor de winter ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:49

Mijn oma schilde vroeger alle overtollige appels uit de fruittuin, klokhuis en plekjes eruit en in vieren snijden. Daarna op kranten voor de verwarming/kachel en...voila: gedroogde appeltjes. Ze blijven een beetje 'schuim-achtig' aanvoelen maar blijven heel zoet en lekker (droog opslaan!). Of het beter gaat met de ene of met de andere soort weet ik niet. Sommige vitaminen (bv C) worden afgebroken onder invloed van licht.

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .



HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:52

Citaat:
dat van de oma van PeruaansePas lijkt me erg veel werk

Klopt, maar mijn oma had te tijd, hoor Je moet ze ook regelmatig draaien. Appelmoes is idd langhoudbaar. Je kunt dan minder/geen suiker toevoegen (als het dan nog wil) zodat het ook nog gezond blijft. Maar voor moes moet je ze toch ook ont-klokken en schillen Verward

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:41

Waarschijnlijk heeft Siggy niet zo'n grote koeling...

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:53

Citaat:
maar was ook nie echt serieus bedoeld

hahaha Bloos! oeps

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy en 92 bezoekers