iemand die dravers kent???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 19:12

Zo lang als ik leef zit ik al tussen de dravers. Ik vind het echt de beste paarden van de hele wereld, maar ik weet niet waarom niet meer mensen hier achter komen. De spanning met koersen als je eigen paard moet lopen, het fokken en hopen dat er weer een goed veulen uitkomt... Zijn er nog mensen die in de draverwereld zitten of er mee in contact willen komen?? het is zo eenzaam!!



WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-01 08:47

tsja, ik zou zeggen kom eens wat vaker op de drafbaan, neem vrenden mee ofxo. De drafsport heeft nieuw bloed nodig, het enige wat er rond loopt zijn oude banketstaaf daar hebben we nix aan!!! Haha!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-01 12:55

Veel mensen zien een draver niet zo zitten omdat ze zo smal gebouwd zijn, ik vind het daardoor juist zulke mooie paarden, lekker slank en ze kunnen echt hard. Ik heb een 10 jarige merrie en als ik die onder het zadel rijd in het bos staan de tranen in mn ogen, zo hard gaat het, en dat in draf!! Haha!
Ik ben net begonnen om haar weer voor de kar te zetten en wonderbaarlijk genoeg weet ze het nog gewoon, ik dacht rustig te beginnen, maar mevrouw raced meteen het hele land door! Da's het enige probleem met dravers, ze kunnen hard, en dat doen ze dan ook, en hou ze dan maar eens tegen!!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 12:15

Niet alle dravers zijn klein hoor!!!! Ik heb bij een stal gewerkt waar ze een paar zweedse importdravers hadden staan. Daar kun je bijna onderdoor lopen zonder te bukken, en zo'n hoef wil je al helemaal niet op je voet tercht krijgen!!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 20:43

Mijn vader fokt ze al meer dan 25 jaar, en nadat mijn eigen pony verkocht was omdat ik te groot werd, ben ik op een draver verder gegaan. En het bevalt prima!!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 09:12

Geen idee. Ik ken vooral de mensen in het noorden, heb daar ook gewerkt en onze paarden hebben bij vier verschillende trainers in het noorden gestaan. Nu is het defenitief in Een: Roelof Maring. Ze hebben een tijd bij Bas Crebas gestaan in Emmeloord, maar dat beviel niet zo. Op een keer gingen mijn ouders kijken hoe hij getrained werd, maar op het moment dat ze hem in gingen spannen ging hij zomaar in de gang liggen! Verward Je maakt mij niet wijs dat hij dat iedere keer gedaan heeft. We zijnn toen gaan twijfelen over en óf hij daar wel getrained werd! Nu staat hij ff oprust, maar hij heeft inmiddels een record van 17,6 en een paar duizend gulden aan prijzengeld gewonnen!

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 20:30

Zijn er nog mensen die voormalige dravers in hun bezit hebben en meer over hun carriere als koerspaard willen weten??? Ik heb thuis stapels stamboeken en info erover, dus vraag maar raak!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, IASCrawler en 27 bezoekers