vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 22:02

hallo ik heb een vraag he hoe laat je een pony buigen een domme vraag maar goed je weet wel dat ie met zijn ene voet nar voren gat en met het andere buigt willen jullie zo snel mogelijk reagern ik vind dat zo leuk om aan te leren al vast bedankt *LOL* *LOL* Party!!

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 22:16

Het is een beetje te vaag omschreven over wat voor buiging je het hebt.
Zo kunnen we dus je vraag niet duidelijk beantwoorden.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 22:24

Ik denk dat je bedoelt dat je paard zijn even voet naar achter doet en dus ook met de rest van zijn lichaam naar achter gaat, zodat er één been naar voren blijft steken.

Dit kan je bijvoorbeeld aanleren met een paardensnoepje. Geef je paard een snoepje door tussen zijn voorbenen. Na een tijdje hef je zijn hoefje op en geeft je hem terwijl een koekje tussen zijn benen. Nog een tijd later geef je het koekje iets verder naar achteren. Uiteindelijk zal je paard helemaal naar achteren komen en krijg je een buiging.
Maar het vereist véél oefening en nog véél meer geduld. Verwacht niet dat je paard het op één dag kan. Beter regelmatig een paar minuutjes oefenen. *LOL*

Lees anders eens een goed boek hierover, want zomaar wat experimenteren naar aanleiding van wat ik hier zo snel even heel bondig neerschrijf, kan soms nare gevolgens hebben Lachen Lips are sealed . Er zijn trouwens nog wel technieken. Je moet weten wat het best past bij het paard, vandaar dat het verstandig is erover te lezen *LOL* .