gevraagd met spoed!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

gevraagd met spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 11:28

halow halow
Mijn nichtje heeft een probleem!
Ze kan wel een beetje rijden maar nog niet goed genoeg (vind ik) om een een draver die net van de baan is te kunnen rijden. Maar ze mocht van haar ouders voor die tijd nog niet op paardrijles en ze heeft 1x les gehad op mijn vz pony en een paar keer wat ze in die les heeft geleerd laten zien aan de instructrice zodat die haar mening er over kon geven. Dat was altijd positief en ze pakt het snel op, maar aangezien ze nu een vz paard heeft aangeboden gekregen een draver net van de baan. maar nog niet echt kan rijden heb ik haar ouders het advies gegeven dat ze dan eerst op een manege pony de hulpen en dergelijke moet leren omdat bij ons op stal western is en draver moet engels gereden worden.

maar er schijnt maar 1 manege in hoogland te zitten en die schijnt niet zo heel geweldig te zijn.
Nu heb ik een vraag aan alle hoogland kenners aangezien haar vader liever niet zo ver met de auto kan rijden en daar ook niet zo veel tijd voor heeft wie van jullie weet er een goede plek waar ze les kan nemen en wat dus het liefst in of dicht bij hoogland licht en zijn er eventueel een paar website s of iets dergelijks van??
alvast bedankt mede bokkers

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:49

word niet echt veel gereageerd he lotte!!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 19:51

niet echt neej sharon
dnek dat ze een probleem heeft!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:57

Een goede manege die in de buurt zit (zit in Amersfoort vlabij het dierenpark) is manege Marcroix www.mrc-marcroix.nl