Wat vraagjes over starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Wat vraagjes over starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 20:03

Ik ga zeer binnenkort wedstrijden rijden Party!! , alleen weet ik niet hoe je een startkaart aanvraagt Verward . Kan iemand mij dat vertellen? Ik ben geen lid van een rijvereniging... Ik zou ook graag willen weten wat de kosten zijn voor het aanvragen van een startkaart en hoeveel je ongeveer aan inschrijfgeld per wedstrijd kwijt bent... Hoelang duurt het voordat je de startkaart ontvangt en daadwerkelijk kan gaan starten? Ik hoop dat iemand me kan helpen! Pling Iig heel erg bedankt voor de moeite, en ik laat wel weten hoe mijn eerste wedstrijd is gegaan! Knipoog

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Re: Wat vraagjes over starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 20:20

Ojasper schreef:
Ik ga zeer binnenkort wedstrijden rijden Party!! , alleen weet ik niet hoe je een startkaart aanvraagt Verward . Kan iemand mij dat vertellen? Ik ben geen lid van een rijvereniging... Ik zou ook graag willen weten wat de kosten zijn voor het aanvragen van een startkaart en hoeveel je ongeveer aan inschrijfgeld per wedstrijd kwijt bent... Hoelang duurt het voordat je de startkaart ontvangt en daadwerkelijk kan gaan starten? Ik hoop dat iemand me kan helpen! Pling Iig heel erg bedankt voor de moeite, en ik laat wel weten hoe mijn eerste wedstrijd is gegaan! Knipoog


Ik weet niet of je perse lid moet zijn van een vereniging, ik dacht het eigenlijk wel. Ik had copietjes gemaakt van het paardenpaspoort en toen heeft mijn vereniging het opgestuurd naar het KNHS ofzo iets. Ik moest € 10,- betalen, inschrijfgeld is verschillend waar je rijd ( dacht ik)
Hoelang het duurt voordat je het krijgt is ook erg verschillend. Ik ken iemand die haar startkaart in april 2001 aanvroeg en ze kreeg hem pas in januari 2002. Ik vroeg hem half februari aan en ik heb hem vandaag in de bus gekregen.

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 20:48

Hoi,
Je wordt lid van een rijvereniging.Die hebben als het goed is registratie formilieren voor jou.
Die vul je in en stuur je op naar de KHNS.Of lever ze weer in bij de vereniging.
Als je paard een stamboekpapier heeft moet er een copy van bij.
Anders een dierenartsen verklaring.
En vergeet niet dat je paard voor die tijd gechipt is anders nemen ze de aanvraag niet in behandeling.
Succes Jacqueline.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 20:51

En het is verplicht om hem jaarlijks inte enten!!!!