Paard voor aankoop laten keuren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:34

Ik heb des wel klinisch laten keuren. Wat de prijs detsijds was weet ik niet. Ik had wel met de oude eigenaar afgesproken dat ik het zou betalen tenzij het paard zou worden afgekeurd. Ik heb echter nooit een rekening gehad. Ik weet dus niet of het een foutje van de d'arts was of dat de eigenaar het toch heeft betaald.
Ik vin dhet sowieso slim om te doen. Ook al ken je het paard erg goed, een verborgen gebrek kan ie altijd hebben. En of je hem dan ook rontgonolisch laat keuren, zou in mijn geval afhangen van de prijs van het paard. |Ik rij alleen recreatief en kan me niet voorstellen dat ik een dusdanig duur paard zou kopen dat ik hem moet laten rontgenen!
Verder is het afhankelijk van het soort verzekering je wilt afsluiten voor je paard. Wil je hem hoog tegen ziektekosten laten verzekeren heb je grote kans dat je ook uitgebreide keuring moet laten uitvoeren, maar daarvoor kun je bij je verzekeringsmaatschappij informeren.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OleJon, wonderlover en 13 bezoekers