ik ben nog steeds best bang na mijn ongeluk ik ben soms erg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 13:09

Ik ken het ook. Ben toen van het paard afgevallen en het paard kwam terug en trapte nog ff na. Een paar dagen later was iemand bezig een jong paard te poetsen, en ik stond dat paard zo te aaien. Dat paard begon toen van die graafbewegingen te maken met bij voorbenen. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen. Ik werdt toen echt bang. Bang om weer een trap te krijgen.
Vorige week ben ik weer op het paard(nindo heettie) waar ik van af ben gekukeld gereden. Ik was harstikke nerveus, ik had ook eerst zoiets van "ik doe het niet" maar ik heb het toch maar gedaan. Maar steeds als hij ook maar iets ging bokken hek hem weer in stap gezet en ben weer rustig overnieuw begonnen.Niet dak bang ben voor bokken, want een ander paard bokt nog hoger dan hem maar voor dat paard ben ik niet bang. Ik kon Nindo gewoon niet vertrouwen. Maar dat komt wel weer. En ik denk dat dat ook wel weer terug komt bij jou. Je moet het gewoon rustig opbouwen. Een paar pasjes galoperen en kijken hoe dat ging. En als je er een goed gevoel bij had nog een keer. Zolang je maar geen dingen echt tegen je zin gaat doen. Succes ermee


en wat "lisannehaffmans" betreft
Die moet gewoon een hobby gaan zoeken, ergens anders!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers