meeloopstage hoefsmid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

meeloopstage hoefsmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 14:59

Hai,

Voor school, ik zit nu in 4 HAVO, moeten we een meeloopstage gaan doen. Aangezien ik de opleiding tot hoefsmid wil gaan volgen na mijn HAVO, leek het mij wel leuk en handig om met een hoefsmid mee te lopen. Gebeurt dit wel vaker, en misschien heeft iemand hier daar wel ervaring mee? Vond je het leuk e.d.

Thnx alvast. Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:12

Ik heb ook meeloop stage gedaan in Havo 4 in het ziekenhuis, een weekje op de rontgenafdeling. Uiteindelijk ben ik milieukunde gaan studeren en ben nu adviseur bodem en water. Vorige week heeft mijn broertje hier bij mij een weekje meeloopstage gedaan.
Lijkt mij ook wel leuk, een weekje met de hoefsmid mee. Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 15:20

Het gaat maar om één dag Lachen Maar ik moet het dus voor maandag regelen! Ik wist niet dat het zo snel moest. Ik heb geen eigen paard, en ken verder geen hoefsmeden, dus ik zou niet weten wie! Hebben jullie misschien een tip voor me? Een goede hoefsmid in de buurt van Rotterdam (zou nog het makkelijkst zijn)?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:24

Ik ken Michel Hordijk in Waddinxveen. Maar misschien moet je Ineke2 ofzo eens vragen, die woont in Rotterdam, die kent vast wel een smid.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 15:30

Sjimmy schreef:
Ik ken Michel Hordijk in Waddinxveen. Maar misschien moet je Ineke2 ofzo eens vragen, die woont in Rotterdam, die kent vast wel een smid.



thnx ga ik meteen even doen! Haha!