Nog wat kleine technische vraagjes voor mijn proefje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:14

Hihi, grappig, ik heb gister mijn proefje(s) in het eggie geoefend, was ontzettend leuk....
Je vraagjes: bij het groeten pak je alles in je linkerhand, dus ook je zweep (als je hem rechts heb pak je gewoon de bovenkant met links vast en de zweep laat je rechts hangen), en dan met je rechterhand achter je been en aardig knikken.
Been wisselen moet aan het einde van de diagonaal (staat tenminste in het boekje). Ik zou met de galop gewoon terugnemen en opnieuw aanspringen. Gebeurd mij waarschijnlijk ook want de linkergalop snapt ze nog niet zo goed Haha! .
Heel veel succes!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe



Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 23:18

Nimber schreef:
zorgen dat je zweep al in de linkerhand hebt op de manier van vonneke kun je -2 krijgen Boos! helaas al eens gehad.



Denk dat je mij (Von) bedoeld, vonneke is iemand anders, maar die heb ik geen reactie zien geven....
zoals ik het beschreven heb staat het toch echt in het reglement, en is het mij ook door diverse instructeurs uitgelegd. Om problemen te voorkomen kan je natuurlijk je zweep in je linkerhand nemen bij binnenkomst maar als je hem echt rechts wilt hebben is dit de juiste oplossing. Dus niet overpakken maar gewoon even bij het groeten alles (teugels + bovenkant zweep) in je linkerhand parkeren.

Nogmaals succes, en inderdaad het meest belangrijk: laat je niet gek maken.....

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Charlotte446, ComscoreBot, Googlebot, rocky_1995, YandexBot en 65 bezoekers