Oproep voor mensen in en rond Soest!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Oproep voor mensen in en rond Soest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 16:23

Hallo, mag ik jullie om een gunst vragen?? Het gaat om het opsporen van mijn oude paard die door de huidige eigenaar zwaar verwaarloosd is.
Even voor de duidelijkheid... dit is geen 'pennyverhaal' maar serieuze werkelijkheid waarbij DB, AID en Politie betrokken zijn geweest, maar die helaas niets ondernemen omdat de situatie 'verbeterd' zou zijn.

Als je 'even' dit [WN] Wie weet waar Fly nu is!? topic wilt lezen, wordt alles vanzelf duidelijk.
In mijn profiel staan de links naar de twee voorgaande topics die het hele verhaal duidelijk maken.

Het zou erg veel voor mij betekenen als ik weet of ze nu op een goede plek staat, óf dat ze nu eventueel toch te koop is, zodat ik kan proberen haar terug te kopen.

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:01

*schop*

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38781
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:35

Francis er zitten vast een hoop Bokkers rond Soest, hopelijk weet iemand meer. We blijven voor je duimen!!

(een subtiel schopje Cool )

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:52

Jemig ff je verhaal bekeken zeg, wat een drama! Moest echt ff een paar keer kijken of het hetzelfde paard was, wat erg!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 14:33

Even een schop naar boven omdat ik nog steeds niet verder ben. Als iemand uit de omgeving Soest dit leest, please check de topics even en houd ogen en oren open.