sputylosin hoestpoeder

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

sputylosin hoestpoeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 23:28

Tong uitsteken hallo,heeft iemand ervaring met sputylosin hoestpoeder voor paarden met astmatische problemen werk het goed!!!en zijn er nog nadelige gevolgen van als je het gaat gebruiken voor je paard....wil het namelijk aanschaffen,,op dit moment helpt namelijk niets om het slijm los te krijgen...en ventipulmin ben ik geen vooorstander van!!!al vele jaren gebruikt namelijk,en vele nadelige gevolgen gehad



Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 17:32

ik ben vandaag maar weer eens langs de dierenarts geweest om te vragen,,en moest toch maar weer aan de ventipulmin en ben er maar weer me begonnen<<helaas maar dat is het enigst wat helpt zei hij als die het benauwd heeft met dit weer en hoest....is dit de juiste oplossing..en als het weer beter gaat bouw ik het af en stop ik ermee...ben er namelijk niet weg van maar ja wat moet je dan in zo'n situatie....

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers