incidenten op ponykamp 'de huifkar' in bakkeveen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:31

Daphnezz schreef:
ik ben gaan zoeken en heb een eerder topic gevonden op bokt:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=117983


Mijn topic ja...Die Johannes of hoe die eikel heten mag...Gooide ook zo een ei kapot op mn nichtjes cap...Misschien wel lache maar dat krijg je er dus niet meer uit en een cap kost ook geld...Die cap had ze te leen van mijn oom...Lekker banketstaaf Boos! ...En had een meisje in het water gegooid terwijl ze had gezegd dat ze nieuwe kleren had...IN SLOOTWATER Scheve mond ...Ik mocht eerst ook niet naar huis toen ik heimwee had...Mocht ik niet naar huis...Ik had zo veel heimwee ik was net 10 toen ik heenging en ik wou supergraag naar huis...Ik haate die vent gewoon zo erg...Die vrouw was heel aardig maar die vent... Boos!


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:35

marianna schreef:
Ik ken de huifkar wel, maar dit soort verhalen heb ik nog niet eerder gehoord. Dat verhaal van die shetlander ken ik wel en ik vind dat niet echt kunnen, mar ja daar kan ik niet veel over zeggen. Verder hoop ik dat dit alles is (dit is natuurlijk niet normaal) en dat er verder geen dingen aan het licht komen, dat is niet leuk voor de persoon in kwestie maar ook niet voor de huifkar.


Die Shetlander propten ze na elk ritje vol met energie-drank Scheve mond ...Is er iemand nog geweest en kent die de pony Hunter?...Was een hele oude pony die niet meer kon lopen zowat...kreunde van de pijn...Dus ik ernaar rvagen zeggen ze: Ja maar hij staat nu alijd op het land...Ik en mijn nicht zijn elke dga naar Hunter geweest en hij lag in het land...Als hij liep deed het hem pijn...Sorry hoor maar dan had ik hem echt een spuitje gegeven...Zoiets kan toch niet!?

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:12

Daphnezz schreef:
Trouwens over die kleine shet waar ook grote volwassenen op rodeoen zou het niet iets zijn om de dierenbescherming daarop af te sturen of ga ik dan te ver? ik ben er namelijk al 8 jaar ofzo niet geweest...


Dat gaat helemaal niet te ver...Tis toch normaal dat de dierenbescherming daar bij hoort te komen???...We moesten (MOESTEN!) er met zn 2en op en ook springe enzo.... 1 meisje moest huilen zio zielig vond ze het maar tog moest ze...Toen heeft mn nicht die jehannes uitgescholden en toen hoefde ze niet meer...Ben blij dat ik de 3e dag nar huis ging man...Wie weet wat er nog meer is gebeurt...

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 11:43

Grietje schreef:
verder hadden ze ook geen goede planning, ik verveelde me heel erg daar en dan doet die vent ook nog zo akelig de hele tijd. ik hing huilend aan de telefoon dat ik naar huis wou...


Me 2 ...Ik hing ook jankend aan de tel van ik wil naar huis...Was toen 10...Maar bij ons waren er ook 3 meiden van 14/15 en die hebben trug gescholden...o.a mijn nicht...Toen was ie stil en deed ie tijdje normaal...Maar je hoort niet een ponykampleider uit te schelden...Het slaat helemaal nergens op...Ik hoop dat de dierenbescherming gaat kijken...Weet iemand of Hunter er nog staat? Ik hoop dat die dood is...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miepmier26, Wieke en 50 bezoekers