incidenten op ponykamp 'de huifkar' in bakkeveen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

incidenten op ponykamp 'de huifkar' in bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 10:15

Toen ik in groep 8 zatben ik ponykamp gegaan bij de huifkar in bakkeveen. Ik vond het geen leuk kamp, vroeg naar bed, geen buitenritten, op een na maar die stelde niets voor, heel veel muggen en de leiding vond ik niet leuk zoals meer van de kamp gangers. Op een middag waren we allemaal aan het spelen en stoeien in de hooiberg en ging een van de mensen van de leiding 'meedoen' hij ging sto bij een meisje in haar gezicht wrijven tot bloedens toe, en ook haalde hij de waterspuit, waarmee hij met een keiharde straal op ons spoot, pijnlijk dus en niet leuk. Dit is natuurlijk niet leuk maar om er nou iets aan te doen gaat een beetje ver toch? Ook herriner ik mee een klein shetlandertje waar we 'rodeo' op gingen rijden, en ook die man zelf, het is een grote man en die shetlander is echt een kleine shet, toen realiseerde ik me niet dat dit niet kan.

Nu heb ik van iemand gehoord dat die man bij haar dochter verder is gegaan dan tot bloedens toe stro wrijven, denk aan schoppen en slaan. Dit kan natuurlijk niet.Nu wil de moeder van dit meisje het daar niet bij laten en is bezig met genoeg bewijs voor negatieve publicatie te verzamelen om daarmee te voorkomen dat zoiets vaker zal voorkomen!

Zijn dit twee incidenten geweest? of kennen jullie of zijn jullie zelf ook daar op pony kamp geweest en wat vonden jullie daarvan? en zijn er misschien ook rare dingen gebeurd?


Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 10:56


Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 20:47

missnynke, gelukkig heb jij wel een leuke week gehad! bij mijn week met dat stro en die water straal nam ik ook niet erg serieus maar toen ik dat van dat meisje hoorde schrok ik wel en dacht er dus aan... en heb die moeder van dat meisje gezecht als ik iets kon doen dan help ik, vandaar dit topic

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 21:51

inderdaad, dat hoop ik dus ook, daarom vraag ik dus ook of dit incidenten zijn geweest, wat ik echt hoop. maar je weet het helaas niet...


Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 10:16

Als er een meisje daar geschopt en geslagen is, dan mag je toch wel vraagtekens hebben of niet? Ik heb die meiden waar mee ik op kamp ben geweest opgebeld om te vragen of het wel oke is om dit topic te openen ze vonden van wel.

De moeder van dat meisje:
Citaat:
toen wij onze met onze docher daar wegreden en ik moest de andere nog huilende meiden daar achterlaten,brak mijn hart.

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 13:45

RodeoGirl schreef:
Zoiets kan toch niet!?


Inderdaad.

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 14:20

zoiets zou er inderdaad moeten komen. Het is niet bij de FNRS aangesloten maar dat zijn de meeste kampen niet, er zijn namelijk maar 3 ponykampen bij hen aangesloten. Zo'n kerunmerk zou er eigenlijk moeten komen voor alle kampen en niet alleen ponykampen.

Trouwens over die kleine shet waar ook grote volwassenen op rodeoen zou het niet iets zijn om de dierenbescherming daarop af te sturen of ga ik dan te ver? ik ben er namelijk al 8 jaar ofzo niet geweest...

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 18:40

ik ga ze morgen bellen, ik heb het geprobeerd maar ze sluiten om 5 uur.

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 11:23

ik heb gebeld! ze gaat met de inspecteur overleggen en dan zullen ze misschien gaan kijken

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 15:52

nope ik heb al gezocht...

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 12:17

Grietje schreef:
maar geen mishandelde kinderen meegemaakt hoor Bloos !!!


Gelukkig, alleen ook jammer dat jij een poedersuiker week hebt gehad Verdrietig

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 11:02

Bij mij is het gelukkig allemaal niet zo ver gekomen... Er zijn toch meer van dit soort reacties dan dat ik d8... ook al is het dan geen schoppen en slaan(gelukkig), toch schrik ik ervan hoeveel kinderen, net zoals ik een poedersuiker week hebben gehad.

Als ik de dierenbescherming bel kunnen ze dan zeggen of ze er zijn geweest en wat ze gedaan hebben???

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 11:55

verder niemand naar dit ponykamp geweest???


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, YandexBot en 70 bezoekers