Hoe is het om een hengst te rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 19:49

Mooi beestje zeg!!! Bij ons op de stal staat een Appaloosa hengst. Hij is nu 4 jaar en wordt op het moment ingereden. Ik ken hem vanaf dat ´ie 2 jaar is en zijn bezitster heeft hem vanaf 8 mnd. Tot voor kort was ´ie ook heel lief en makkelijk en keek ´ie ook niet op-of-om naar een rossige merrie. Sinds een paar maanden is z´n gedrag toch wel veranderd. Hij wordt nu langzaam aan een stuk dominanter en hem tijdens het poetsen naast een (rossige) merrie zetten, is ook niet zo ongecompliceerd meer Scheve mond . Verder is hij tegenover ons mensen wel erg lief en aanhalig gebleven. Ik denk dat het ook een beetje van je eigen kunnen af hangt! Ik denk dat ik het niet zou kunnen Lachen en ben ook niet zo zeker of de bezitster van Little (de Appaloosa) het kan Verward De tijd zal het leren!
Ligt het ook niet een beetje aan het ras? Het valt mij altijd op als ik de verkoop-advertentie door kijk, dat veel Friezen als hengst aangeboden worden en altijd aangeprezen worden als zeer lief en rustig Verward !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Trendiction en 35 bezoekers