Wie weet een leuke vakantie plek om met mijn paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Wie weet een leuke vakantie plek om met mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 15:29

Hoi,

Ik wil in deze maand nog een weekeindje weg met mijn paard, en heb eigenlijk al iets gevonden, maar dat is best ver weg (100km). liever zoek ik iets dichter bij, ik woon in Leiden. Ik wil ergens met hem staan, waar ik me uren kan vermaken door de buurt; bossen,duinen, strand enz. als er maar genoeg rij uitmogelijkheden zijn. mijn slappovernachting moet ook wel comfotabel zijn maar hoeft geen luxe te zijn. ik wil niet op ponykamp. wan tik hou niet zo van in groepen rijden. ik wil lekker opmezelf met mijn beest rustig overal rijden op mijn eigen tijd en tempo. eventueel gaat er fasmilie me dus misschien dat er in de buurt of zelf daar een paard/pony te huur is. laat het me zo snel mogelijk weten want 20 augustus ga ik weg. dat is de enige keer datik weg kan. daarna begint de school weer. je kunt me anders ook mailen op totallymona@hotmail.com (savonds) of rneuteboom@hmc-heerema.com (overdag) maar ook hier natuurlijk.


Alvast bedankt,
Ramona

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!


TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 10:18

Hoi Kyona, waar ligt dat? en is er misschien een website van ofzo? ik wil niet zo erg ver van huis, op vakantie. want de trailer huren kost ook een aardig centje. ik hoop graag van je te horen.

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 11:19

"Chronos"Bedankt voor je reactie maar dat is vanaf mijn huis ruim 150 kilometer en dat vind ik iets te ver, ik wil niet verder als maximaal 80 kilometer vanaf mijn woonplaats (leiden) Alsnog bedankt! Knipoog

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 13:57

dank je, ik ga even kijken wat het is. ik moet opschieten als ik nog weg wil met mijn paard Lachen ik heb neit veel tijd meer...

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!


TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 11:15

bedankt voor de reacties, ik heb een plekje gevonden. ik ga naar Zevenhoven ligt erg dichtbij mij woonplaats maar je kan er lekker rijden en daar gaat het mij om. is ook niet leuk voor mijn paard, om een lange tijdin de trailer te staan, toch?

bedankt!!!

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Incroyable en 20 bezoekers