'vast' zitten door veulen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

'vast' zitten door veulen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 20:11

ja ik weet neit hoe ik dat meot zeggen, maar bonanza is op links dus gewoon een plank, rechts valt wel mee, maar niet normaal. Goede stelling is voor haar op links echt te veel gevraagt (vind ze??), ik kan 4 voltes achter elkaar rijden, groter en kleiner maken (spiraalsgewijs), maar als ik dan 1 x de bak door rijd kan ik weer van voor af aan beginnen. Ik heb ook al een paar keer gelongeerd om te kijken of dat hielp, dat hielp wel, maar nu neit meer. Ik heb nu een groot vermoeden dat dat door het veulen komt -> moeilijker wenden enzo.

kan dat kloppen? Ze moet nog 2 maandjes, ik rijd denk ik nog 3/4 weekjes door....

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 14:17

dank je, ik zal het onthouden Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 17:13

ik heb Anja vanmiddag gebeld en we hebben afgesproken data sl het na het veulen enit beter werd dat we er dan iemand bij zouden halen, volgens Pietrick kon het heel goed het veulen zijn, vooral omdat ze ok boos werd naar mijn sporen/been, ik rijd dus al een tijdje zonder sporen.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 20:52

nimber ik zit zelf ook met mijn gezondheid te kwakkelen en met bonanza gaat het echt neit beter, ze accepteert mijn been steeds minder doordat ze pijn heeft van het veulen (als ik been geef), anja rijd haar wel gewoon door, en ik stap er ook weer op als ik kan...
Maargoed je bent helemaal verder weg als ze na het veulen je been ook niet meer accepteert....dat zal ookw el weer meevallen, maar ik ben voorzichtig met dr en ook vooral omdat ze niet van mij is....

maargoed a.s. maandag ga ikw aarschijnlijk weer rijden.

de friezen heb ik tot 2 weken van te voren gereden en 2 weken erna ging ik er weer op (tussen door 3x per week gelongeerd)

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 16:39

kim schreef:
Hoi,
Als ik je zo hoorspreken heb ik niet echt het idee dat je paardje nog veel plezier inhet werk zal hebben als het er pijn doet. Denk je dan zelf ook niet dat het verstandig is om nu te stoppen met rijden?
Ik zou haar gaan longeren, spelen in de bak en gewoonlekker langs de weg wandelen. Niet teveel vragen, niks verwachten en gewoon simpel lol hebben.

Kim


lieve kim, ze heeft neit echt pijn, maar hoe zou jij het vinden als je in je zwangere buik word getrapt door je eigen schuld. Klinkt stom, maar ze reageert te weinig op mijn been dus prik ik dan met de sporen, nu rijd ik zonder sporen maar met zweep, pfff.
Ik kan niet stoppen nu want na de bevalling (paar maandjes) ga ik wedstrijden rijden, ik zou op zich nu wel kunnen stoppen, maar ik rijd liever nog een paar weekjes door, is voor bonanza ook beter lijkt mij. Longeren vind ze geen zak aan, ze scheurt ens cheurt maar wat, je kan dan ok niks vragen... In de bak spelen, tsja, bonanza speelt alleen voor snoepjes, aangezien ze een verwend nest is (niet door mij hoor..)

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 26 bezoekers