Adressen op de Veluwe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Adressen op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 22:28

Wie weet er leuke logeergelegenheden op de Veluwe, waar je de paarden mee naar toe kunt nemen?

Voor die gekke Fitz van mij is het wel een vereiste dat het niet in een te drukke omgeving is, dus maneges/campings vallen af, daar lopen veel te veel kinderen.
Gert v.d. Hoorn is een optie maar die huisjes zitten vol met muggen Huilen

Als al die mensen die beweren dat de Veluwe zo prachtig is Haha! nu even hun best doen om een leuk adres te vinden dan kom ik jullie deze zomer volop 'boktmeeten'

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 23:05

Nou, een douche en een toilet vind ik wel prettig in een huisje! We willen niet k(r)amperen.

Voor Fitz moet er wel een box zijn, hij is nl. geen weidegang gewend.Wat wil je nog meer weten?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 12:43

De Veluwe Ranch vonden wij dus 3 x niets. Ik snap nog steeds niet waar al die enthousiaste verhalen vandaan komen Verward ?

Heeft de Henriette Hoeve rustige stallen of is het daar erg druk?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 13:07

Honeybee schreef:
Wat Fitz betreft... ik denk (vermoed) dat je alles zelf moet doen. Maar wil je dat die bij het huisje staat? En rond welke periode zou je er heen willen en voor hoe lang? Dan zal ik volgende week eens voor je informeren.


Wij vinden het niet erg om alles zelf te moeten doen, maar in dat geval is het natuurlijk wel handig als de paarden vlakbij staan.
We kunnen vanaf 12 juli t/m 3 augustus en we twijfelen nog tussen een week of een lang weekend.
In geval van een lang weekend ga ik ook nog naar Almelo, anders wordt het alleen de Veluwe.

O ja, wie kent de stallen bij het Hilletje in Kootwijk? Is dat nog wat?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 13:19

Oeps moddie, slow chat Haha! maar de Paalhoeve is voor Fitz veel te druk.
't is een aparte, die van mij!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 15:26

Kim e.a., ik zit net op de site van de Veluwe Trail te kijken, maar kennen jullie de locatie van de familie van Stijn aan de Greutelseweg in Wenum-Wiesel?
Dat ziet er nl. ook leuk uit.

En nog even wat: ik heb dus Bloos GEEN ruiterbewijs (kan nl. niet rijden Knipoog ), mag ik dan overal wel rijden?
Ik weet dat het in Kootwijk niet verplicht was, maar hoe zit dat in andere delen van de Veluwe?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers