zwanger en... paardrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 13:38

Gefeliciteerd!!!

Bij de eerste heb ik niet gereden, ik had toen een jong paard, tijdens de zwangerschap van de tweede wel maar op een gegeven moment zat ik niet lekker meer. Ik had het geluk dat een vriendin van mij indertijd in de omgeving woonde en zij heeft mijn paard toen een tijdje gereden.

Op zich kan je gewoon blijven rijden. Het kindje zit heel goed beschermd in je buik en zal ook bij een eventuele val weinig gevaar lopen. Maar, je moet je er zelf prettig bijvoelen. Als jij met angst voor je baby op je, toch al niet zo gemakkelijke, paard zit kan je het misschien beter niet doen.

De meningen over paardrijden en zwangerschap van gynaecologen zijn zeer verdeeld, de een zegt dat het absoluut onverstandig is, de ander roept dat het gemakkelijk kan. Een gynaecoloog die ik kende had zelf een vrouw die tot op het laatst had gereden Lachen

Die opmerking van die huisarts over Maria en de ezel vind ik geweldig Haha!
En om even in het verleden te blijven: die koetsen uit de middeleeuwen waren minder comfortabel dan de ruggen van onze paarden Pling
Maar in die tijd gingen er ook meer zwangerschappen mis dus of dat echt een goede vergelijking is:?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers