Pensionstalling gezocht Gorinchem en omstreken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Pensionstalling gezocht Gorinchem en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 13:16

Hoi,
ik heb al eens eerder deze vraag gesteld maar ondertussen is er weer het een en ander zekerder geworden dus............ik zoek een leuke pensionstal in de buurt van Gorinchem. Ik heb echt geen idee van het paardengebeuren in die omgeving dus ik hoop dat jullie me een beetje opweg kunnen helpen. Indien je bekent bent in Gorinchem eo en een stal weet zou je dan de faciliteiten die de stal biedt, de kosten, het telefoonnummer en adres willen aangeven. Tevens zijn instructiemogelijkheden (niet stalgebonden) in deze omgeving ook altijd welkom.
Nog even voor de duidelijkheid. Ik hoef niet direct plaats te hebben. Dit kan namelijk best nog een klein jaartje duren maar wil me wel vast in die omgeving orienteren betreffende mogelijkheden. Alvast bedankt!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:28

wij hebben enkele stallen vrij (ik dacht 2).
Het is een kleine gezellige pensionstal/huifkarverhuurbedrijf, en op woensdag worden er ook lessen gegeven.
We hebben een super gedraineerde en verlichte buitenbak (bijna altijd te rijden).
De kosten voor een paard zijn €150, pony in overleg.
Hierbij in zit, 1x per week volledig mesten, indien nodig de rest van de week opstrooien. Onbeperkt hooi, en basisbrok.
In de zomer weidegang, in de winter niet.
Deze stal zit in Nieuwendijk (klein stukje over de gorcumse brug)

Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 17:40

Hoi, bedankt voor je reactie. Heb je misschien ook het adres van je stal? Dat zoekt voor ons wat makkelijker op. Weet je misschien ook nog andere stallen in de buurt? Ik wio namelijk bij verschillende stallen gaan kijken voor een goede orientatie. Nogmaals alvast bedankt