Bestgaand onder het zadel, doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zal ik meedoen met bestgaand ohz?

Ja, gewoon proberen
19 (95%)
Nee, hou het bij aangespannen
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 20


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Bestgaand onder het zadel, doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 13:42

Ik ga 11 (of was het 12) september meedoen met de fokdag van het New Forest.
Ik start in ieder geval: bestgaand aangespannen, dressuur aangespannen, vaardigheid aangespannen.

Eerst wou ik ook aan de hand tonen, maar mijn ouders vonden het wijzer om dat niet te doen, want áls hij een premie of weet ik wat zou krijgen kost dat onwijs veel omdat te laten registeren etc. En we doen er toch niets mee.

Maar nu wou ik misschien bestgaand onder het zadel gaan starten. Maar ik heb nog nooit op vreemd terrein met hem gereden, alleen hier in de buurt. Vroeger reed ik wel met hem 3 jaar geleden, maar toen ging hij er iedere keer vandoor, dus heb 2 jaar alleen aangespannen gereden en ik ben nu weer sinds maart ohz. aan het rijden met hem.

In de bak waar ik altijd rijd gaat het super. Koppie naar beneden, licht in de hand. Gewoon zoals het hoort. Maar als ik al op mijn dressuurveld voor aangespannen ga rijden is hij al veel drukker en heb ik er echt veel werk aan om hem een klein beetje fatsoenlijk te kunnen laten lopen.


Maar zou ik nou meedoen in Breda bij de keuring? Als het goed gaat kan ik daarna misschien ook dressuurwedstrijden starten.

En wat moet je precies doen? Rij je de hele tijd achter elkaar aan of rij je op jezelf? Waar word er op gelet?


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 13:46

hoezo een foto??

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 14:04

Ik doe niet mee met rubriek sportpony. Het is de fokdag bij stal Sintels.
Dus ik weet het ook niet, maar ik doe dus niet mee met een rubriek en dat dan een aantal dingen verplicht oid. Ik doe gewoon alle onderdelen los mee, dat is tenminste wat ik ervan begrijp.


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 12:27

Ja maar dat is zo een beetje aan de andere kant van de wereld voor ons. Lachen
En voorlopig eerst maar bij Stal Sintels rijden en daarna zien we verder.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__ en 63 bezoekers