Wedstrijdleek vraagt hulp van bokkers m/v :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:53

http://www.hippix.nl/

hier kun je echt veel vinden over het reglement op wedstrijden.

beschermers mogen niet, wel met het losrijden, en dan net voor de proef afdoen en idd vergeet ze dan niet af te doen.
ze kunnen je erom uitsluiten.

met de clubkampioenschappen had ik ze dus niet afgedaan, totaal vergeten, was erg zenuwachtig, waarom weet ik eigenlijk ook niet maar ok.
toen ik moest afgroeten keek de jury naar de benen en ik dacht ojee, ze loopt niet goed (zo gevoel had ik nl smiddags, maar het viel wel mee want er was eigenlijk niks te zien, savonds tijdens het losrijden ook niet, want ik ga natuurlijk niet met opzet op een kreupel paard rijden) maar het volgende moment dacht ik eraan dat ik de beenbeschermers (alleen voor) vergeten was af te doen.
heb het niet laten merken en ben gewoon de bak uitgereden.
dat was woensdags en vrijdags kwam pas de uitslag.
oei, wat werd ik nerveus toen het moment kwam van de coupons uitdelen, de uitslag was toen al bekend en ik heb er geen opmerking over gehad.
ook niet bij de verzorging oid, had er gewoon een 8 voor.
het stond gewoon nergens, had ik even geluk gehad. (misschien was het de jury toch niet opgevallen (zwarte benen, zwarte beschermers), maar hij keek wel naar de benen en ik dacht toch echt, o oliebol.

eind goed, al goed.
dit was absoluut een les want dit was tijdens de clubkampioenschappen (waar tijdens het springen bijv mensen bij in de bak staan om je over de hindernissen heen te helpen, pratend of drijvend, bij de pony's (beginnelingen) tenminste) maar toch, ik had het moeten weten en ben er nog heel genadig van afgekomen.
want stel je voor dat dit tijdens een officiele wedstrijd was voorgevallen.
pfoe.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Anouk_H, BarbaravdW, beegee, Fling, IASCrawler, jaap_2005, JumpingWolf, Kabayo, Sigge, Tijn8, WillemijnL, xsurfdiary en 83 bezoekers