paarden-achtergronden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

paarden-achtergronden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 14:49

hoi hoi!!
ik heb ff een vraagje:
waar kun je paardengronden downloaden? voor het bureaublad. Ik ben al gaan zoeken maar kon er geen vinden. Ik had er eerst eentje bij Bonnie Pony page...maar die site bestaat niet meer, volgens mij.
Dusss wie kan mij helpen?
PB, of plaatst een bericht!!!
-xxx-
Monique

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 15:43

Ik heb geen idee, maar hier heb ik een hele mooie achtergrond voor je. Gewoon rechter muisknop en dan als achtergrond gebruiken.

Afbeelding

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 15:50

hoi,

thanx voor de foto. Maar die heb ik onder op de compueter al staan. Hij is echt super mooi!!!!! vind ik!!! echt waaaauuuuw!!! Maar ja, ik wil 2 verschillende. Evengoed hardstikke bedankt!!
-xxx-
Monique

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 17:56

Kijk eens op www.webshots.com
Daar staan allerlei foto's die speciaal zijn gemaakt als achtergrond voor je computer. Je kan er iets downloaden en dan kun je iedere foto daar makkelijk downloaden om op de computer te zetten! Er staan ook heel veel paardenfoto's

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 17:59

Wat zoek je? iIk heb nog wel een kudde foto's op de schijf staan die je voor achtergond kunt gebruiken. Stuur me even je E-mail en ik stuur je een partij terug.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 20:33

Ik heb er ook een aantal op mijn site staan (niet overdreven veel ofzo)...klik www Haha!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 21:26

--------------------IEDEREEEN SUPERRRRRRRR BEDANKT---------------------
He allemaal die gereageerd heeft!
Hardstikke bedankt voor de tips!! En ik moet eerlijk zeggen die van www.webshots.com is echt superrrr!!!
op jouw eigen site (ben de naam ff kwijt) stonden dezelfde achtergronden. Maar evengoed bedankt!!! Ik vind ze superrrr....en ook bedankt voor je aanbod om me wat achtergronden van kudde paarden te sturen. Maar ik heb nu hele mooie. En als je bij webshots.com ook die software download (moet) dan krijg je automatisch een screensaver met mooie paardenfoto's!!!
maarrre de MZZl!!!!
-xxxx-
Monique
--------------------IEDEREEN SUPERRRRRRRR BEDANKT-----------------------