waar laten jullie die mest?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

waar laten jullie die mest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 20:19

...als je een pony hebt in een wei die je huurt?
ik wete namelijk niet waar ik het moet laten komt de gemeente het ophalen ofzo? mn pony komt dus niet op een manege te staan en niet bij mij thuis.
waar laten jullie het dan?


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 20:40

welke hoop?
misschien mag het van jan wel, maar die kunnen af en toe zo raar doen Haha! dus daar ga ik alvast niet naar uit

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 23:26

ik krijg namelijk ook een stalletje, dat is het probleem dat stro

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 18:49

Prima schreef:
Is het dan niet handiger om naar een pensionstalling of manege te gaan? Daar kan je dan ook een beetje werken met hem. Ben je ook van alle problemen af.


dat vind ik veel te duur, en de wei die ik huur is heeeel dichtbij mn geit, anders heb ik daar niet genoeg tijd voor en natuurlijk ga ik doior mn pony niet mn geit minder verzorgen dus..

een beetje werken met hem? waarom moet ik op een pesionstal daarvooor? dat kan ik zo ook hoor! Haha!


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 22:08

Prima schreef:
Het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat je met hem wil doen. Ik ga er altijd vanuit dat als je zo een dure hobby hebt, dat je dan ook vooruit wil komen met een beestje (op de meest beste manier).

Als ik wil leren paardrijden, dan zou ik twee keer per week priveles nemen en een goeie stal zoeken.


ik ga geen wedstrijden enzo rijden. ik ken de basis, ik hoef niet op z niveau te rijden.
in de buurt zijn veel veldjes voor te oefenen, dus een bak heb ik niet nodig. ik koop geen eigen pony om beter te leren paardrijden gewoon ter recreatie.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 22:48

ik denk dat dat niet zou gaan, die worden 1x in de 2 weken opgehaald, en mest is heel zwaar, ik weet niet of ze dat ophalen.
maar bedankt voor de tip ik laat mn ouders wel eens naar de gemeente bellen vragen als dat gaat Tong uitsteken

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 13:22

ik heb een wei van 1500m2, niet echt groot dus, de stal moet nog worden gebouwd(gewoon 3,5 kant dicht, je moet vergunnign aanvragen voor een heel dichte Frusty , dus leg ik daar gewoon een balk zodat die er niet uit kan.
wei moet nog omheind worden maar kan zolang in een andere wei, dit bijelkaar is toch binnen een week gedaan. kwartier/half uur rijden ben je in de bossen, 5 minuten stappen en je bent in een stuk waar je ook fijn kunt buiten rijden, met veel bergjes enzo is ook heel leuk.
dichtbij zijn een aantal veldjes waar ik goed kan dressuren, maar in de zomer doe ik dat gewoon in de wei, in de winter niet want dan word het modderzooi.
ik hoef al die luxe niet zoals op een pension stalling, ik kan zelf ook voeren, stal uitmesten enz.
maar iuk bedoelde eigenlijk de mest van de stal(dus ook stro erbij) gewoon zo mest is niet zon probleem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, idion, ryukapple, SemrushBot, Wopkebrok en 34 bezoekers