?!?Wat moet ik doen?!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zal ik haar kopen?

Poll eindigt op

Ja
5 (100%)

Totaal aantal stemmen: 5



co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

?!?Wat moet ik doen?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 21:21

Hoi!

Mijn lievelingspony gaat naar de slacht omdat ze niet meer in de lessen kan lopen i.v.m. maanblindheid aan haar linkeroog. Het is een Welsh A merrie van ong. 5 jaar oud, 1.27 hoog, roodschimmel en heeft verder geen gebreken. Ik wil haar ontzettend graag van de slacht kopen (ze gaat denk ik a.s. zondag al weg!!) en haar dan laten opareren aan haar oog. Ik kan haar laten opereren zonder de dierenarts kosten te betalen iv.m. de studie van mijn zus (dierengeneeskunde in Utrecht). En nou is mijn vraag:
Zal ik haar kopen of niet? Het is een lieve merrie en ze is verkeersmak.

HELP!!!!!!


co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 21:40

Hoi!

De pony moet naar de slacht omdat opereren heel veel geld kost en omdat het een manegepony is dus het zal ook wel financieel liggen. Ik heb de mazzel dat mijn zus bij de dierengeneeskunde werkt dus het is voor mij gewoon veel goedkoper om te laten opereren.

Kuzz Kyralovertje

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 21:40

Hoi!

De pony moet naar de slacht omdat opereren heel veel geld kost en omdat het een manegepony is dus het zal ook wel financieel liggen. Ik heb de mazzel dat mijn zus bij de dierengeneeskunde werkt dus het is voor mij gewoon veel goedkoper om te laten opereren.

Kuzz Kyralovertje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking en 38 bezoekers