Welke spiergel/massagevloeistof?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Welke spiergel/massagevloeistof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:58

Welke spiergel/massagevloeistof gebruiken jullie?

Ik heb nu equi after riding en hij wordt als ie dressuur gelopen heeft losgemasseerd na het rijden, maar hoorde nu dat cole's linement ofzo ook goed is.
Iemand ervaringen met goeie of slechte massage en spierspul?
Gaat vooral om koelen van de pezen na het ridjen, maar ook voor de rest van het lichaam (dus niet van dat sticky legs bijv.)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:10

Pascha schreef:
Cole's linement gebruik ik vaak.


En naar tevredenheid?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:16

Margreet schreef:
Gewoon lekker onder het solarium zetten als je bij ons op stal komt staan Knipoog

Cole's Liniment vind ik fijn spul om het lijf te masseren en/of af te sponsen, maar een echte coolinggel voor op de pezen is het niet, ik zou het zeker niet onverdund op de onderbenen smeren.


Ja, da's ook zo, maar toch nog spul voor de spiertjes he, tsja, alleen het beste voor het paardje Tong uitsteken Haha! Bloos Ik zoke ook vooral iets om de afvalstoffen in de spieren mee te helpen verdrijven en als cooling down zodat ie ontspannen op stal gaat. Maar ze hebben ook in zo'n wit tankje van de paardendrogist en dat is me nu aangeraden, dus denk dat ik dat maar s ga proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:18

Margreet schreef:
Nou, mijn paard is niet gefrituurd hoor, ondanks een paar keer (verdunde) liniment icm solarium. Hij vond het wel lekker Dromen
Ik hang het solarium er overigens niet zo dicht op, het is net lekker, niet echt heel warm.

Wat overigens voor alle middelen geldt: eerst op een klein plekje uitproberen. Je zou de eerste niet zijn die paard de volgende dag onder de bulten aantreft wegens een allergische reactie...


Oke, daar zal ik op letten, maar ik gebruik nu dus ook al van dat spuol en volgens mij komt dat cooling down spul allemaal beetje op hetzelfde neer, zelfde zooi erin, maar inderdaad altijd oppassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:51

Pascha schreef:
Ik giet de fles ook niet over haar rug hoor!! Knipoog Ik weet echt wel wat kan en wat niet..... En zo vaak gebruik het niet, 1x in de maand is veel. En in de zomer staat ze sowieso niet onder het solarium


Nee, had het over eerst een klein plekje gebruiken zodat er geen allergische reactie optreedt Knipoog . Nee, in de zomer niet onder het solarium, maar ik kom pas van de herfst (1 september) op stal, dus dat kan ik voor die tijd toch niet gebruiken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 80 bezoekers